Kako steći prijatelje i naklonost ljudi u digitalno doba

Dale Carnegie

Rasprodano
15,79 €
119 kn
5,31 €
40 kn
5,31 €
40 kn
Pročitaj više Kupi e-Knjigu

Kako steći prijatelje i naklonost ljudi u digitalno doba

5,06 

Nema na zalihi

Podijeli:

Kako steći prijatelje i naklonost ljudi u digitalno doba

Dale Carnegie

DALE CARNEGIE u knjizi Kako steći prijatelje i naklonost ljudi u digitalno doba nudi savjete koje je vrijeme potvrdilo. Tijekom gotovo osamdeset godina ti su savjeti milijune čitatelja ponijeli prema uspjehu u poslovnome i osobnome životu.

Carnegiejev oštrouman pristup komunikaciji već je cijelo stoljeće jednako aktualan, a pobudio je zanimanje milijuna čitatelja. Na zidu u uredu uspješnoga američkoga industrijalca Warrena Buffetta kao jedina diploma visi svjedodžba o osposobljavanju u školi Dalea Carnegieja. I glasoviti poslovni čovjek Lee Iacocca priznaje da je upravo ondje stekao hrabrost da govori u javnosti. Scott Adams, autor omiljenoga stripa Dilberta, smatra da Carnegiejeva učenja „mijenjaju život“.

Kako bi pokazali trajnu važnost tih savjeta, u tvrtki „Dale Carnegie & suradnici“ odlučili su njegova načela i savjete prilagoditi našemu hirovitomu digitalnomu dobu. Danas komuniciramo brže i
služimo se drukčijim oruđima, ali Carnegiejevi savjeti kako priopćavati, rukovoditi i učinkovito voditi neprocjenjivi su u svakome dobu.

U knjizi Kako steći prijatelje i naklonost ljudi u digitalno doba otkrit ćete kako:

• diplomatski i taktično komunicirati
• graditi na čvrstim temeljima, koristeći se svim pogodnostima
• učiniti da vas ljudi vole
• svoju poruku prenijeti jasno i naširoko
• postati učinkovitiji rukovoditelj
• usavršiti sposobnost obavljanja zadaća
• najpovoljnije iskoristiti moć digitalnih oruđa.

Dale Carnegie je jedan od najvećih svjetskih autora na području popularne psihologije. Nadahnuo je milijune čitatelja kad je 1936. godine objavio knjigu Kako steći prijatelje i naklonost ljudi. Po toj se knjizi diljem svijeta i danas provode treninzi. Uz ovu svjetsku uspješnicu objavio je nekoliko knjiga, primjerice How to Stop Worrying and Start Living, u kojima je isticao ideju da promjena ponašanja pojedinca može utjecati na promjenu ponašanja čitavih društvenih skupina.

 

X
  • Broj stranica: 320
  • Godina izdanja: 2015
  • ISBN: 9789531417389
  • Uvez: meki
  • Dimenzije: 12.7 x 18.8 cm
  • Težina: 330 g
Podijeli:

Povezani proizvodi

Moglo bi vam se svidjeti

PRETPRODAJA

16,11   121,38 kn
PRETPRODAJA

32,31   243,44 kn
PRETPRODAJA

25,11   189,19 kn
PRETPRODAJA

16,11   121,38 kn
PRETPRODAJA

20,30   152,95 kn
PRETPRODAJA

1596,00   12025,06 kn
x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.
x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.