Recenzije velikih svjetskih bestselera u džepnom izdanju

Male laži“ veliki je bestseler Liane Moriarty po kojem je snimljena popularna serija s Reese Winterspoon i Nicole Kidman, a prikazuje bivše muževe i druge žene, majke i kćeri, skandale i male laži koje mogu postati smrtonosne.

Zaručnica“ je debitantski roman Michelle Frances koji prelazi granice psihološkog trilera i prerasta u ozbiljnu obiteljsku dramu.

Mala pariška knjižara“ autorice Nine George šarmantan je roman koji govori o čudotvornoj moći knjiga, ljubavi i čarobnim južnim krajevima.

Naručite ih u kompletu uz 14% popusta i besplatnu poštarinu.

Komplet: Male laži + Zaručnica + Mala pariška knjižara

U nastavku pročitajte recenzije naših blogera o ovim uspješnicama koje su zaludile milijune čitatelja.

Male laži

„Kao i u prethodnim njezinim knjigama, barem ovima koje sam ja čitala, radnja se zbiva u malenim mjestima i predgrađima. Obični ljudi, obične sredine. Ipak, Liane uspijeva od običnih ljudi stvoriti nezaboravne likove; i koliko god likova servira jedan za drugim, uvijek ih je toliko lako pamtiti i razlikovati. Ona i George R. R. Martin imaju neke čudesne moći.

Ona ima i još jednu malu spisateljsku moć. Naime, u većini knjiga koje čitam, već u prvoj trećini knjige mi postaje jasno tko su pozitivci, a tko negativci i za koga “navijam”. Liane Moriarty ovo ne dopušta gotovo do samog kraja knjige. U recenziji knjige “Ljubav i hipnoza” sam spomenula da ima tu sposobnost da natjera čitatelja da počne razumijevati likove koje je sam čitatelj vrlo sklon osuđivati.

Upravo zbog ovoga, koliko god mislio da se čitanjem njezinih knjiga tek zabavio, čitatelj naknadno uvidi da se promijenio. Kako? Preispitajte svoje razine empatije prema likovima u prvoj trećini i na kraju knjige.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Bibliovca.

„Likovi su dobro okarakterizirani pa sam se mogla zamisliti kao dio tog društva i odabrati sebi najdražu prijateljicu među svim predškolskim mamama. Prepoznala sam je u sličnom smislu za humor, u borbi za pravdu i želju da mjesto kojem smo okruženi bude lijepo mjesto za život. Madeline i ja bismo „kliknule“ odmah! Šalu na stranu, svi likovi nose svoje probleme najbolje što mogu i s obzirom na težinu istih, jako se dobro s njima snalaze.

Način pripovijedanja mi je bio simpatičan. Prikaz likova od strane druge osobe više je subjektivan i na taj način pridonosi razumijevanju i jedne i druge strane. Kroz cijelu knjigu se prostiru komentari raznih suučesnika koji s nama dijele svoje viđenje određenih osoba i događaja što me jako podsjetilo na društvo u kojem živim. Svi su uvijek najpametniji za druge, znaju što je za druge bolje od njih samih i iako nisu ni bili ni vidjeli ono o čemu se govori baš su oni najbolji za davanje komentara.

Gdje god da živimo susrećemo se s navedenim temama u knjizi što nam daje puno osobniju poveznicu i s time nam je tekst duhovitiji, ali ujedno i teži. Drago mi je da se govori o svakodnevnim životnim situacijama koje potiču na razmišljanje, ali mi je i drago što cijela priča ima i par neočekivanih obrata što joj daje napet i u jednu ruku trilerski štih. Ovo je knjiga koju preporučam jer je predviđena za zabavu u kojoj su upakirani pravi problemi koje ne bismo trebali zanemarivati.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Svijet filma.

Mala pariška knjižara

„Englesku verziju ove knjige imala sam barem pola godine prije nego što sam vidjela da stiže hrvatski prijevod i odlučila sam čekati s čitanjem. Točnije, odlučila sam prekinuti čitanje na trećem poglavlju i započeti ponovno sa hrvatskim prijevodom. Već sam u tim prvim poglavljima naslutila da sam naišla na nešto jedinstveno i magično i željela sam vidjeti je li onaj tko je knjigu prevodio za hrvatske čitatelje obavio dobar posao. Zato što sam ja jako mjerodavna za takve procjene, jel. Kako bilo, prijevod je izvanredan!

Ovu sam knjigu pročitala krajem godine. Znači, za mjesto na popisu “najboljih 5 knjiga pročitanih u 2015. godini” morala se boriti sa popriličnim brojem naslova. I ova knjiga je s tolikom lakoćom i nonšalantnošću odletjela na jedno od tih prvih 5 mjesta. Pravo VIP ponašanje.

Čitajući, naći ćete riznicu prekrasnih misli o knjigama i snazi čitanja, o ljubavi i preživljavanju, o ženama. Naći ćete nadahnute dijelove o anarhističkoj snazi tanga. Naći ćete talijanske specijalitete u vodenoj žili francuskog juga. Naći ćete žene koje su napola ljudska, a napola mitska bića. I ako budete pomno čitali, naći ćete još svakakva skrivena blaga.

Jedna od najljepših poruka ove knjige meni je jedan postupak dragog Jeana Perdua. Odlazak koji je ujedno i polazak. Početak avanture s namjerom da se završi jedno bolno razdoblje. Život među knjigama je nešto prekrasno i čovjek bi tako mogao živjeti do zadnje svoje sekunde. No, možda nekada dođe vrijeme da se taj blagoslovljeni zaštitni svijet ostavi iza sebe i da se krene u nepoznato?“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Bibliovca.

„S velikim sam očekivanjima uronila u ovu priču i nije me razočarala. Ova predivna pustolovina sve je što očekujete od priče u čijem središtu su knjige. Svijet Jeana Perdua potpuno me obuzeo i dušom sam bila na svakom pedlju njegovog putovanja, osjetila svaki miris i okus koji je on osjetio, svako slovo, svaki osjećaj, upila svaku zraku sunca na predivnom jugu Francuske. Kao što je svaka knjiga iz Perduove ploveće knjižare lijek, tako je i Mala pariška knjižara lijek, ali onaj univerzalni – lijek protiv stvarnosti, lijek za svakog knjigoljupca, nepopravljivog romantičara, putnika željnog novih krajeva, pustolova u potrazi za tajnama prošlosti spremnog na skok u nepoznato. Jean Perdu natjerat će vas da se još više zaljubite u knjige, da zavolite Francusku i da jednostavno volite svim svojim srcem jer za pravu ljubav nikada nije kasno. Unatoč različitim mišljenjima koja sam čula o ovoj knjizi, moje je na samom vrhu i Mala pariška knjižara jedna je od priča koje će još dugo ostati u mojem umu i srcu i kojoj ću se rado vraćati.

Moguće je da ste navikli osjećati se krivom za sve što jeste. Mi nismo ti koji stvaraju riječi, nego riječi, koje često koristimo, stvaraju nas.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Sovin kutak.

Zaručnica

„I dok priču pratimo iz tri perspektive, Laurine, Cherryjine i Danielove, žao mi je što je Danielove bilo najmanje. Osim što ih je odlično psihološki okarakterizirala i približila svima nama, ženskim likovima Michelle Frances dodala je jednu osobinu, a to je ludilo. I dok radnja počinje polako, i postoji mala mogućnost da bi se dvije najvažnije žene u životu jednog muškarca mogle slagati i možda imati prijateljski odnos, to se uskoro mijenja, jer samo jedna mala (nevina??) laž dovoljna je da se sve promijeni. A gdje je jedna uvijek je i druga i treća, ma shvatili ste. Lauru i Cherry bez problema možete ne voljeti, jer totalno su u svojim životima i namjerama sje.ane, ali ipak, teško je ne zauzeti stranu. Iako ta strana se često mijenja, pa sam radije stala na Danielovu stranu da se ne mučim s dvije totalne luđakinje.

Zanimljivo je to posložila Michelle i vjerujem da će se mnoge svekrve i snahe naći u priči, pogotovo one previše brižne i zaštitnički nastrojene majke kojima nijedna djevojka nije dobra za njihova sina, ili buduće snahe koje u svojim potencijalnim svekrvama vide neprijateljice. Rekoh vam, priča stara od kad je snaha i svekrvi. Za prvi put se Michell zaigrala. Sad nam preostaje čekati kakve još sve obiteljske odnose je moguće secirati i prenijeti na papir.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Čitateljica.