Zašto nam određene knjige privlače pažnju više od drugih?

Zamislite da hodate među policama punih knjiga u vašoj omiljenoj knjižari i oko sebe vidite samo tisuće hrbata s naslovima koji vam možda u tom trenutku ne govore ništa. Ali jedna knjiga vas privlači…

Zašto?

Nakladnici i stručnjaci za marketing ulažu veliki napor prilikom dizajniranja korica kako bi privukli pažnju potencijalnog kupca, dok istovremeno nagovještavaju o kakvoj knjizi je riječ. Dizajniranje korica u velikoj se mjeri temelji na odabiru boja.

Razna istraživanja dokazala su da određene boje prenose ključne poruke kupcima. Iako je sve stvar osobnog ukusa, boja korica može biti razlog zašto birate određene knjige.

CRVENA

Odvažna boja koja predstavlja uzbuđenje, strast, strah i agresivnost. Zbog energije koja se veže za ovu boju, s razlogom se često koristi na koricama trilera ili krimića. Ako tražite ovakve romane, velike su šanse da će vas privući crvena boja.

PLAVA

Ovo je boja povjerenja i mentalnog angažiranja. Primijetit ćete je na brojnim političkim knjigama u području publicistike, kao i na romanima koji nas tjeraju na razmišljanje. Kada vidite ovu boju na koricama, znate da vas očekuje mentalno putovanje koje će vam zaposliti mozak na neko vrijeme čak i nakon čitanja knjige.

ŽUTA

Žuta se koristi kako bi prenijela optimizam i vedrinu. Međutim, zbog ove uobičajene upotrebe, također se koristi na koricama trilera i kriminalističkih romana kako bi se postigao faktor iznenađenja. Kada vidite ovu boju, za svaki slučaj pročitajte što piše na pozadini romana kako bi bili sigurni o kakvoj knjizi se radi.

ZELENA

Obično je vežemo uz prirodu i zato se često koristi za SF naslove i knjige o natprirodnim temama. Ova boja također budi osjećaj ravnoteže i razvoja koji idu uz romane o emocijama i osobnim iskustvima.

CRNA

Crnu bez sumnje percipiramo kao najozbiljniju boju. U knjigama označava mističnost, sofisticiranost i smrt. Ovo je jedna od najčešće korištenih boja na koricama knjiga zato što je neutralna i pomaže istaknuti neke druge boje. Kada vidite crnu, pogledajte ističe li se neka druga boja ili element dizajna, kao što je tipografija.

BIJELA

Bijela je oličenje čistoće, nevinosti i jednostavnosti. Knjige s bijelim koricama često će vam privući pažnju svojim minimalizmom. Zaintrigirat će vas mali grafički nagovještaji i u vama će se javiti želja za čitanjem kako bi otkrili što je to što niste vidjeli na koricama.

Iako dizajn i boja mogu utjecati na vaš izbor knjige, ne sudite knjigu po koricama – uživajte u knjigama svih duginih boja.

Izvor: amreading.com

Photo: Shutterstock

x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.
x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.