Recenzije velikih svjetskih bestselera u džepnom izdanju IV. dio

Vidim te,napet i uzbudljiv psihološki triler Clare Mackintosh, autorice bestselera “Pustila sam te”.

Zahtjev za prijateljstvo“, napet i nezaboravan roman koji se tako lako ne ispušta iz ruku, znat će cijeniti svi obožavatelji prvoklasnih psiholoških trilera.

Djevojka u vlaku“ napeti je triler koji je srušio sve prodajne rekorde u svijetu i postao pravi književni fenomen. Po ovom izvrsnom romanu snimljen je i istoimeni film s Emily Blunt u glavnoj ulozi.

Naručite ih u kompletu uz 12% popusta i besplatnu poštarinu.

Komplet: Vidim te + Zahtjev za prijateljstvo + Djevojka u vlaku

Vidim te

„Nakon svog prošlogodišnjeg hita, Clare Mackintosh donosi nam još jedan izuzetno zanimljiv i napet triler. I dok je u prošlom romanu prvo dopustila čitatelju da se lagano uspava prvim dijelom knjige, u ovom djelu autorica od samog početka gradi izuzetnu napetost kroz cijelo djelo. Već nakon prva dva poglavlja u kojima nas upoznaje s glavnim likovima ove priče, obraća nam se nepoznati negativac s porukom od koje se ledi krv u žilama. Ista stvar događa se i u ostatku knjige. Baš kada pomislimo da slijedi mala stagnacija u radnji u obliku nekog prijelaznog razdoblja… BAM! Opet poruka! Od samog početka te poruke oblikovane su da prate radnju romana prema njenom vrhuncu i nadograđuju ionako postojeću napetost.

Čitatelji psiholoških trilera i kriminalističkih romana kroz djelo uvijek dobiju dobru količinu likova koji im mogu poslužiti u pogađanju glavnog negativca. Clare po tom pitanju zadovoljava kriterije. Moram napomenuti kako je u nekoliko navrata autorica uspješno ”bacila kost”. Baš u trenutku kada neke stvari izgledaju očite i pomislimo kako se prerano otkrivaju, shvatimo da smo naivno zagrizli mamac. Zadovoljava i višedimenzionalnost prisutnih likova, jer svaki lik vrijedan za radnju se ne može se okarakterizirati kao izrazito negativan ili izrazito pozitivan, čime autorica doprinosi realističnosti radnje i mogućnosti poistovjećivanja sa stvarnim svijetom. A kad smo kod stvarnog svijeta, roman može poslužiti kao svojevrstan osvrt na današnjicu.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Knjiški zmaj.

Zahtjev za prijateljstvo

„Zahtjev za prijateljstvo, napet i nezaboravan roman koji se ne ispušta iz ruke do zadnje stranice. Ovo je psihološki triler koji se guta.

Ovo je prvenstveno roman u kojemu se svi mi možemo pronaći. Roman koji prati sadašnje odrasle ljude koje je obilježilo djetinjstvo i tinejdžersko doba. Ljude koji su bili zlostavljači u školi, ljude koji su bili žrtve zlostavljanja, kao i ljude koji su se pokušali uklopiti u one prve, makar su ih ti prvi iskorištavali za svoje prljave ciljeve. Dakle, ovaj roman vrlo koncizno opisuje unutarnja previranja mladenačkih psiholoških zlostavljanja u školi i pokazuje nam kroz vješto ispletenu, napetu priču koliko ona utječu na izgradnju ličnosti odraslih osoba.

Jeste li ikad bili žrtva zlostavljanja u školi? Jeste li bili predmet ismijavanja? Jeste li vi bili ti koji su zlostavljali druge? Je li vam sad žao?

Jeste li ikada poželjeli promijeniti prošlost? Louise to želi. Svakoga dana… Ono što je ona napravila kao veoma mlada djevojka, prati ju iz godine u godinu ne dajući joj mira.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Knjiški moljac.

„Autorica je obradila teme koje su bile aktualne prije trideset godina i koje su sve aktualnije i danas. Od vršnjačkog nasilja, preko raspada braka i nestanka ljubavi do lažnih prijateljstava, a sve kroz naočale trilera. Iako osobno više volim brze radnje u kojima se stalno nešto događa, ovaj put mi je čak odgovarala spora i jezovita radnja. Prebacujući nas iz sadašnjosti u prošlost i natrag, uz povremene misli jednog od likova, iako ne znamo kojeg, sve se slagalo kao slagalica čije sastavljanje mi je donijelo glavobolju.

Premda je autorici ”Zahtjev za prijateljstvo” prvijenac to se nigdje ne primijeti jer priča teče točno zacrtanim tokom, iako mi kao čitatelji odemo u krivu stranu, Laura Marshall nas vrati na pravi put ne bi li nam otkrila sve tajne.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Čitateljica.

Djevojka u vlaku

„Ovo je tako dobro zamišljen i ostvaren psihološki triler da su već povučene prve usporedbe sa “Nestalom” autorice Gillian Flynn. I doista, iznenadim se kada na koricama ugledam “Paula Hawkins”, a ne “Gillian Flynn”. Ipak, u mojim očima postoji razlika. Paula je ostvarila zgodan i pametan zaplet, ali Gillian je uz briljantno osmišljenu priču kreirala neponovljivo intrigantne ženske likove. Ni jedna od ove tri žene iz “Djevojke u vlaku” nije do koljena Amy Elliott Dunne, ali svaka od njih je opipljiva, stvarna, poznata. Svaka od njih je ja, je ti, je mi. Svako pojedino poglavlje donosi najintimnije unutarnje svjetove svake od njih i ono što čitatelj tamo nalazi je toliko različito od onoga što je pretpostavljao da će naći.

Jedno je sigurno – prema Rachel ćete imati cijelu bujicu osjećaja koji će se na momente međusobno sudarati jer lete u suprotnim smjerovima. Ipak, baš je ona prava osoba da ispriča ovu priču.

Uživala sam u knjizi od prve do zadnje stranice. Paranoja, neizvjesnost, nevjerica i zgražanje tjeraju da okreneš “samo još jednu stranicu”.

Autorica je ideju dobila dok je i sama putovala na posao vlakom iz predgrađa Londona. Nekada su tračnice prolazile toliko blizu stambenih zgrada, da su se prozori vlaka skoro dodirivali sa prozorima stanova.  Nisi mogao ne biti voajer barem na nekoliko sekundi. Tada su i ona i drugi putnici imali priliku uhvatiti scene iz tuđih života. Tada se autorica već pitala – događa li se iza tih naizgled normalnih scena svakodnevnog života nešto mračno? Kakvi su ljudi koji žive iza tih prozora? Kakve tajne kriju jedni od drugih?“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Bibliovca.