Recenzije toplih i dirljivih romana

PRAŠINA KOJA PADA SA SNOVA je veličanstven i dirljiv roman iz pera Louisa de Bernièresa, autora bestselera Mandolina kapetana Corellija.

Bookeraj „Ovaj je roman dirljiv, životan i uvjerljiv: govori o „bespućima povijesne zbiljnosti“ u kakvima se svi u ovom ili onom periodu svog života možemo naći – rat, velike seobe naroda poput ove kakvu sad doživljavamo u Hrvatskoj, prestanak života kakav poznajemo… Sve je to nešto s čime se svi možemo poistovjetiti (a istovremeno, pisano na razini razrješavanja svakodnevnih situacija poput razmirica s neurotičnom punicom, nesporazuma oko odgoja djeteta ili bračnih zadjevica). Zato, ako imate strpljenja i vremena, nećete požaliti ako oboje utrošite upravo na ovaj roman, ja ga toplo preporučujem.“

Volim knjige „Prašina koja pada sa snova povijesna je saga prepuna ratnih priča, smrti, tragičnih sudbina. Roman je to koji prepričava sudbinu ljudi kojima rat odnosi sve, no koji se nisu spremni predati nego puni nade vjeruju u bolje sutra. No kako nakon što ti sudbina oduzme one koje najviše voliš nastaviti dalje s vjerom u bolju budućnost? Gdje pronaći utjehu, čemu se nadati? Kako živjeti dalje nakon trauma zadobivenih u ratu, mnogih smrti svojih suboraca i braće, kako će to sve utjecati da nastaviš dalje, kad ti je rat mnogo toga oduzeo? Kad čovjek više nije isti. Na sva ta pitanja dobiti ćete odgovor kada pročitate ovaj potresni roman prepun ratnih priča ,smrti, nada…Roman Prašina koja pada sa snova me dirnuo do suza. Pogodila me smrt likova koje sam zavoljela. U romanu je previše smrti, obiluje uvjerljivim ratnim pričama. Atmosfera je melankolična i pomalo depresivna najviše u prvih 300 stranica. Ocijenila bih ga jako dobrim zbog stilski dobro napisane priče i likova, jedino mi je malo razvučen. Mislim da je sa stotinjak stranica manje moglo bit još bolje. Preporuka svim ljubiteljima povijesnih romana.“

Čarobni svijet knjiga „Prašina koja pada sa snova“ dirljiv je i izuzetno realan roman koji hrabro progovara o brutalnoj stvarnosti rata te o snovima koje imaju vojnici prije odlaska u rat koji se kose sa onime što ih tamo zaista čeka. Nemoguće je odrediti je li veći strah onih koji doma očekuju bilo kakve vijesti o svojim sinovima i muževima ili je veći strah vojnika koji gledaju smrti ravno u oči. Ovaj me roman jako podsjeća na „Zimski vrt“ spisateljice K.Hannah u dijelovima kada se o ratu piše kao o najvećoj strahoti koja može pogoditi svijet, jer rat to upravo i je, razaranje i rušenje snova. Priča je ovo koja pogađa, koja dirne i suze su neizbježne. Suosjećanje koje sam imala sa likovima bilo je na granici jecanja, a predivna ljubavna priča dala mi je nadu kako još nije kasno osjetiti strast i poletan osjećaj u trbuhu. Koliko god opsežna, ali ovo je ipak predivna priča i čita se brzinom munje, a stranice kao da se same okreću. Neću vam više od ovoga otkriti, ponajviše jer je radnja puna preokreta i svaka sitnica mogla bi vam spojlati priču i uništiti čar otkrivanja, stoga knjigu u ruke i uplovite u ratni svijet u kojem je ljubav jedini spas.“

Komplet hit romana

NEVJEROJATNOST LJUBAVI duhovit je i zajedljiv roman koji istražuje zbrku života i zamršenost ljubavi, gubitka i patnje. Ujedno nam otkriva koliko nisko čovjek može pasti i koliko se visoko duša može uzvinuti.

Čitaj knjigu „Naročito su mi se svidjele dvije stvari. Prva, da je umjetnička slika “Nevjerojatna ljubav” remek-djelo slavnog slikara Jean Antoinea Watteaua, oko koje se sve vrti u ovom romanu junakinja knjige – ona nam u prvom licu priča priču. Slika ima osobnost, priča o svojoj prošlosti, avanturama kroz koje je prošla i što je sve vidjela.  To obraćanje slike čitaocima daje ovoj knjizi poseban čar i šarm i upravo su mi ta poglavlja najbolja u knjizi. Važna poruka ove priče je da umjetnost preživi samo ako dirne čovjeka u srce i ponudi mu utjehu i ohrabrenje.

Drugo što mi se dopalo  je životna priča simpatične glavne junakinje Annie, koja me je baš dotaknula. Annie nema lagan život. Živi u malom gradiću Devonu gdje je trebala živjeti sretna i ispunjena,  no nakon neuspjele  veze odluči krenuti ispočetka, kao kuharica u Londonu. Istovremeno, mora brinuti  za svoju majku alkoholičarku. Koliko je jak Annien poriv da brine o majci, toliko je snažan majčin poriv da zatre samu sebe. A time povređuje Annie.

Za umjetničke znalce, ova knjiga bi trebala biti pravo blago. Za nestručnjake kao što sam i ja vrlo je brzo postala jedna od najintrigantnijih knjiga koje sam ikad pročitala. Elementi trilera, tajanstvena obiteljska priča, nježna ljubav, puno humora i povijesnih podataka, kao i slika koja govori o svom životu, sigurno će vas zarobiti i osvojiti. Čak toliko, da će je neki htjeti pročitati i dva puta.“

Knjigica i dekica „Odličan detalj su poglavlja u kojima sama slika progovara o sebi u 1. licu – slika čak ima i odličan smisao za humor! Poglavlja u kojima slika progovara se izmjenjuju s poglavljima u kojima pripovjedač pripovijeda priču, što je zanimljivo osvježenje. Potjera svih likova za slikom je zanimljiva. Nevjerojatno zanimljiv i dirljiv dio o Holokaustu opet mi je izmamio suze na oči. Ali na stranu povijest i povijest umjetnosti. Najživotniji dijelovi bili su mi oni gdje je glavna junakinja kuhala. Annie McDee inspirirana je dvorskim gozbama Luja XIV. i to je nešto neopisivo divno. A da ne spominjem da se upravo u kuhinji dogodila ljubav ?

Zadnjih 70-tak stranica donosi tako neočekivani obrat da se pitate koji žanr na kraju vi zapravo čitate.“

Sovin kutak „Dinamična, slojevita, detaljna priča, u kojoj se prizori izmjenjuju u maniri filmskog scenarija, neće vam dati da odahnete jer biste u tom slučaju mogli izgubiti nit priče. No, svakako će vas njezine riječi pratiti dugo nakon završetka čitanja jer to je jedna od tih knjiga. Moram napomenuti da posebnu dinamiku i humorističan ton priči daju poglavlja ispričana iz perspektive same slike, kroz čiju naraciju doznajemo više o njezinoj povijesti i svemu kroz što je prošla mijenjajući vlasnike kroz tri stoljeća.

Od Francuske i Voltairea, preko Ruskog Carstva i Katarine Velike, Drugog svjetskog rata i nacista koji su skrivali umjetnine kako bi ih preprodavali (sušta suprotnost poznatim Monument Men), sve do današnjih dana kada se u Londonu sve te povijesne struje spajaju u jednu, na jednoj posebnoj dražbi koja će odlučiti sudbinu male, prelijepe svjetske putnice imena Nevjerojatnost ljubavi. Temeljeći priču na likovima iz stvarnog umjetničkog svijeta s kojima se susretala kroz desetljeća, dodajući zdravu dozu misterije pa čak i znanstvene fantastike, autorica je uspjela napisati vjerojatno svoje najbolje djelo.“

ČUVAR IZGUBLJENIH STVARI  debitantski je roman autorice Ruth Hogan s nezaboravnim likovima među kojima su i mlada djevojka s posebnim moćima, zgodan vrtlar, iritantni duhovi i čitav niz četveronožnih prijatelja.

Život knjigoholičarke „Čuvar izgubljenih stvari je knjiga o gubitku i ponovnom pronalasku. Anthony Peardew u izgubljenim stvarima nije vidio samo predmet. U njima je bilo emocija, suza i smijeha. Svaka stvar je nosila u sebi osjećaj koji je izazvala u svom vlasniku. Znao je da su izgubljene stvari koje je našao nekome nešto značile, te ih je brižljivo pospremao u svoje ladice i police. Osim Anthonyja i Laure kroz ovu knjigu upoznat ćete još likova i njihove priče. Autorica je njihove živote spojila u jednu cjelovitu priču sa izgubljenim stvarima. Život uvijek mijenja smjer, važno je da se održimo. I vjerujte mi, u ovoj knjizi pronaći ćete djelić sebe.“

Knjige, knjige, knjigice „Priče su svuda oko nas. Samo treba znati gledati. Ponekad je dovoljno (samo) gledati u tlo kojim hodaš jer upravo je to mjesto na kojem je  Ruth Hogan  pronašla inspiraciju za svoj nadasve šarmantan roman „Čuvar izgubljenih stvari“. Naravno, treba imati i mašte… to se podrazumijeva, al’ znamo da piscima (kao niti nama knjigoljupcima) mašte ne nedostaje.. 😉

I tako smo došli do ideje ove knjige, a upravo je ideja ono što mi se najviše svidjelo… Jer mislim da je danas, uz toliko napisanih romana ( i ostalih književnih formi) imati dobru ideju, ideju koja će tvoj uradak vinuti u međunarodne sfere, ono što je izuzetno važno za uspjeh djela. Ok, i dobar marketing čini svoje; znamo romane s nimalo originalnim idejama koji su poharali svjetske liste bestselera…al’ to je već neka druga priča.

A ideju koja ju je inspirirala da napiše roman „Čuvar izgubljenih stvari“ autorica je pronašla, kao što nam je već i u naslovu rečeno – u izgubljenim stvarima. „Čuvar izgubljenih stvari“ je nešto poput bajke za opuštanje odraslih koji su svjesni vremena u kojem žive, a u kojima se negdje i dalje skriva nevino dijete koje na svijet gleda s osmijehom…“

Books and sweets „Slatka priča, savršena da u njoj uživate u omiljenom naslonjaču, u dugim ljetnim večerima. Jako mi se svidjela ideja o čuvaru izgubljenih stvari. A obje priče su poprilično razdvojene pa je zanimljiv način na koji ih je autorica na kraju spojila u jednu. Ruth Hogan proglašavaju sljedećim Backmanom, pa me jako zanima u kojem smjeru će ići njene buduće knjige“

Naručite ih u kompletu uz 57% POPUSTA i BESPLATNU POŠTARINU.

(akcijska cijena 157 kn, redovna cijena 367 kn) + besplatna poštarina