Recenzije strastvenih ljubavnih priča

Sjajna četiri romana iz serije Nesavršeni muškarci autorice Kristen Ashley donose uzbudljive ljubavne priče.

CREED govori o Sylvie i Tuckeru koji su bili povezani posebnom niti još od djetinjstva.

Ključ za knjigu „Creed je roman u čitanje kojeg se moramo prepustiti svjesni da nas čeka (za neke) uznemirujuća tematika, eksplicitne scene i vulgaran jezik. To su činjenice. ovo nije roman za čitatelje koji će se nad tim zgražati. Ovo je definitivno erotski roman za odrasle u takvome trebamo uživati. Za nas koji smo se spremni prepustiti, ovo je jedna vrlo zanimljiva priča.

Creed me nije nimalo razočarao. Naši izdavači napravili su sjajan posao i s naslovnicom jer mi je original, blago rečeno, dosadan. Istina, originalna naslovnica jest povezana s radnjom, ja jednostavno komentiram da mi se ne sviđa i da su ju mogli malo ljepše srediti. Ali zato je naša hrvatska super ?

Ako tražite nešto što će vas malo prodrmati, a niste protivnik eksplicitnog prostačenja, nabavite Creeda, neće vas razočarati.“

RAID prati priču bivšeg marinca Raidena i umiljate, slatke i povučene Hanne.

Ključ za knjigu „Ako ste s užitkom čitale Viteza i Creeda, dame moje, Raid je frajer koji će vas osvojiti.

Ako pak vam je malo škripilo uz Viteza i Creeda, ne bojte se, ponavljam, Raid je the one! Treća knjiga po redu iz serijala Nesavršeni muškarci, Raid, dolazi iz Mozaik knjige i za nju imam samo riječi pohvale. Puno ljudi s kojima sam do sada prokomentirala Raida i ostale nesavršene muškarce, tvrdilo je da je Raid najbolji Ashleyn roman dosad. Ja se slažem. Likovi Hanne i Raida  vještije su razrađeni, radnja je uvjerljivija, a scene maštovitije. Cijeli autoričin izričaj u ovom romanu dobrodošla je promjena, a mislim da će čitatelji to zamijetiti. Roman djeluje uvjerljivije, opuštenije, a opet ne gubi na ozbiljnosti.“

Knjiga i ja „Predivna ljubavna priča koja te obara s nogu, knjiga koja se čita u jednom dahu, knjiga koju nećete moći ispustiti iz ruku. Iskreno sam mi je i malo žao što sam je tako brzo pročitala, i nisam duže uživala u tako dobrom štivu. Priča o dvoje mladih i zaljubljenih ljudi koji uživaju jedno u drugom, a sjene prošlosti su im nad glavom, a oni su spremni na sve kako bi se izborili za svoju ljubav. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu koju morate obavezno pročitati, i vjeruj te mi oduševit će vas jednako kao i mene. Sad je na vama red da zavirite u čudesan svijet Raidena i Hanne i otkrijete što im se dogodilo od početka do kraja 🙂

Bacite se na otkrivanje sočnih detalja koji će vas oduševiti, ja sam još uvijek pod dojmom tako dobre knjige“

U “VITEZU ćete upoznati Anyu koja nema velikih snova ni očekivanja,  sve dok se ne zaljubi u Viteza koji će je poučiti da u životu osim lošega treba očekivati i dobro.

Ključ za knjigu „Ako se nešto može reći o Vitezu, onda je to da je to vrlo zabavan roman. Lik Viteza u nekoliko navrata zna stvarno biti iritantan i pretjerivati do bola, ali to ga čini uvjerljivim. Ipak, neke scene otišle su malo previše iz krajnosti u krajnost pa ste, čitajući, uvijek svjesni da se radi itekako o fiktivnom djelu.

Postoji nekoliko scena koje su mi bile krajnje zbunjujuće, a to su uglavnom skokovi u vremenu usred poglavlja koje je teško primijetiti sve dok ne naiđete na dio koji vam se nikako ne uklapa, pa morate tražiti glavu i rep, početak i kraj. Na svu sreću, takvih je jako malo, pa opraštam. Njime je autorica izašla iz okvira svojeg uobičajenog stila pisanja, malo nam više zahuktala maštu i zagrijala krv, i uvela anti-herojski lik koji je dobrodošlo osvježenje. Svakako potražite Viteza u našim knjižarama i knjižnicama jer je vrijedan vašeg vremena.“

Komplet strastvenih romana

U “DEACONU zavirite u svijet Deacona i Cassidy i saznajte kako završava njihova priča.

Ključ za knjigu „Deacon skriva nimalo lijepu prošlost koja ga je zauvijek obilježila. Inteligentan, proračunat i hladan, nema nikakvu namjeru dijeliti svoj život ni sa kime. Svoje dane provodi izoliran, a najdraža su mu mjesta koja ne privlače puno ljudi.

Jedno od takvih je šuma u Colorado Mountainsu, izletište koje posjetiteljima nudi smještaj u privatnim kolibama, a njihova vlasnica marljiva je mlada žena koja Deaconu predstavlja neobljašnjivu opasnost. Ashleyine knjige postaju sve ozbiljnije i potresnije što se više bližimo kraju serijala. Deacon je lik čiji karakter se ističe, i meni savršeno sjeda. Njegovo ponašanje i misterij koji ga okružuje toliko vuče čitatelja da se knjiga jednostavno ne ispušta iz ruke. Ova je vrijedna svake lipe. Da sretnem muškarca od krvi i mesa s ponašanjem poput njegovog, dala bih petama vjetra prije nego što bi se stigao predstaviti. Dok o njemu čitam u knjizi, mamicu mu, slinim!

Ovaj frajer ima muda, zavidnu dozu samokontrole i vrrrrrlo zanimljive preference iza zatvorenih vrata. Dap, vrlo zanimljive (pazi naslovnicu ?).“

Knjiga i ja „Stiže nam još jedna savršena priča o nesavršenim muškarcima iz pera divne spisateljice, koja zna kako očarati svoje čitatelje. Ta žena jednostavno očarava svojim knjigama, a ja sad moram priznati da sam na sto čuda, koja knjiga iz ovog serijala mi je najdraža. Pa sad da budem iskrena i porazbijam glavu i odaberem najdražu knjigu ove spisateljice, samo ću reći ovo oduševljena sam svakom knjigom iz serijala ” NESAVRŠENI MUŠKARCI” , jer svaka knjiga je posebna i predivna na svoj način. Ova knjiga me je ostavila bez daha, i moram priznati da sam se malo zatelebala u Deacona 😉 Još jedna knjiga koju nisam mogla ispustiti iz ruke, knjiga koja me očarala radnjom, i držala me u neizvjesnosti do samoga kraja.

Jednostavno sam uživala u svakoj pročitanoj stranici. Moje tople preporuke za ovu krasoticu, ali i sve knjige ovoga serijala koji oduševljava svojim pričama.“

Naručite ih u kompletu uz 52% POPUSTA i BESPLATNU POŠTARINU.

(akcijska cijena 238 kn, redovna cijena 496 kn) + besplatna poštarina