Recenzije romana „Udovica trgovca draguljima“

Udovica trgovca draguljima“ novi je hit i u nas sve omiljenije autorice Dinah Jefferies koja je brojne sljedbenike začarala svojim naslovima „Supruga vlasnika plantaže čaja“ i „Kći trgovca svilom“.

RADNJA:

Cejlon, 1935. Louisa Reeve, kći uspješnog trgovca draguljima i njezin suprug, šarmantan biznismen sklon rizicima i uzbudljivom načinu života, naizgled su vrlo sretan par kojemu za potpunu sreću nedostaju samo djeca. Nažalost, Louisa ne uspijeva iznijeti trudnoću. Iako vrlo pažljiv prema njoj, njezin suprug često je i po nekoliko dana odsutan, navodno zbog posla vezanog uz plantažu cimeta koja se nalazi nedaleko grada u kojem žive. Nakon njegove iznenadne smrti, Louisa je primorana suočiti se s mnogim tajnama koje je ostavio za sobom. Jedna od njih vezana je i uz plantažu cimeta. Pokušavajući je odgonetnuti, odlazi tamo kako bi popričala s vlasnikom, Leom MacNairnom, privlačnim muškarcem, grube vanjštine i neobične prošlosti. Postupno, otkriva da ništa nije onako kako joj se činilo. Iz dana u dan postaje svjesna veličine izdaje svojeg pokojnog supruga. Istodobno, Leo se pokazuje kao jedna od rijetkih osoba na koje se može osloniti u trenucima svoje najveće životne krize…

OSVRTI:

Čarobni svijet knjiga:

„Ovo mi je prvi susret sa autoricom i odmah na prvu mogu reći da je roman pravo iznenađenje. Nakon nešto manje zanimljivog uvoda krene priča kakvu uopće nisam očekivala. Postalo je jako napeto, iako spore radnje, ali itekako posebno i nekako novo. O radnji neću puno, tek da se sve događa 1935.godine, da Louisa koja je u naizgled sretnom braku odjednom postane udovica i počinje otkrivati brojne laži svoga sad pokojnog muža. Sve se vrti oko tih tajna i puno je natezanja kako bi se napokon saznala istina jer muž je očito bio sve samo ne svetac. Priča je intrigantna sa brojnim temama i jedinstvenim poukama te svakako preporučam da je pročitate. Roman je to o smrti, tugovanju i ljubavi u jednom egzotičnom mjestašcu gdje svi sve znaju, ali nitko ništa ne govori.“

Knjiga i ja:

„Još jedna divna knjiga stiže nam iz pera sve popularnije autorice kod nas, još jedna predivna priča puna ljubavi, izdaja koja će vas očarati. Knjiga kojoj nećete moći odoljeti, priča koja vas toliko obuzme da zaboravite gdje se nalazite, priča koja se teško ispušta iz ruku. Radnja priče smještena je na početku dvadesetog stoljeća, a ni ovoga puta autorica nije razočarala svoje čitatelje, predivno opisana i uistinu predivna priča koja i natjera suze na oči moram priznati. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, vi ste na redu da je uzmete u ruke i sami otkrijete sve tajne koje se kriju u njoj, jer ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.“

Books&sweets:

„Očaravajuć i živopisan roman, na trenutke napet poput trilera, sadrži prekrasne geografske i povijesne opise koji su utkani u tekstu. Velika je vjerojatnost da će ljubiteljice povijesnih ljubavnih romana uživati baš kao što sam i ja uživala.“