Recenzije romana “Sve same laži”

Sve same laži“ novi je napeti triler Clare Mackintosh, autorice romana „Pustila sam te“ i  „Vidim te“.

RADNJA:

Policija govori o samoubojstvu. Anna govori o ubojstvu. Nitko od njih nije u pravu. Prije godinu dana Caroline Johnson odlučila je brutalno okončati svoj život: isplanirala je šokantno samoubojstvo, identično onome koje je učinio njezin suprug i koje se dogodilo samo nekoliko mjeseci ranije. Njihova kći, Anna, teško se miri s njihovom smrću. Sada kada ima vlastito dijete, Anni majka nedostaje više nego ikad i počinje dovoditi u pitanje smrt svojih roditelja. Ali kopajući po prošlosti, ugrozit će svoju budućnost. Katkad je sigurnije pustiti laži na miru…

OSVRTI:

Knjigograd:

„Romanom Sve same laži autorica ponovno pokazuje kvalitetu svog pisanja i sposobnost da čitatelja uvjeri u sve ono suprotno istini, a da vas na kraju ostavi zaprepaštenima jer je istina bila puno dalje od onoga što ste očekivali. Kako i sam naziv kaže, u romanu se isprepliću laži jedna za drugom pa do zadnje stranice nećete otkriti pravo stanje stvari, a čak je i kraj takav da ostavlja neka otvorena pitanja i potiče na razmišljanje. Tema je zanimljiva i uzbudljiva od samog početka, radnja prilično brza i prevrtljiva, istina i laži prožimaju se kroz cijeli roman, a vi nećete znati kome vjerovati. Tipične karakteristike romana ove autorice, zar ne? Od mene imate veliku preporuku i zaista se nadam da će vam ova knjiga uskoro dospjeti u ruke.“

S police:

„Ono što mi se posebno svidjelo je što sam od tri teorije, samo s jednom polovično pogodila što se zapravo događa. Autorica nas je kao čitatelje toliko nasamarila, bili smo slijepi, unatoč vlastitim zdravim očima. Ovo je onaj jedan pravi triler od kojeg će vam kotačići u glavi raditi sto na sat, gdje ćete pokušati spajati točkice, ali ćete se uvijek nekako naći u slijepoj ulici. Triler koji će vas izluditi, uvući u sebe i gladno držati vašu pažnju sve do posljednje stranice. Od zločestih, prijetećih poruka, do sumnje u najbliže, neslaganja oko predobro osmišljenog samoubojstva, obitelji koja je prepuna tajni i na kraju krajeva jedne velike laži. Osmisliti nešto ovakvo i svakom liku izgraditi posebnu, upečatljivu osobnost, od mene zaslužen svaki naklon. I iskrena preporuka. Čista petica. Moram priznati da sam čak upala u nekakvu čitalačku krizu, ali me ova knjiga podigla. Iskreno sam oduševljena.“

Čarobni svijet knjiga:

„Roman je prepun laži, a autorica plete zamršene mreže i zbunjuje nas dok karizmatični, osebujni i neki pomalo izgubljeni likovi tvore posve drugačiju priču. I nema kraja pitanju-„Tko tu govori pravu istinu?“ Drastične mjere se poduzimaju, preokreti su šokantni i eto jedne psihološke priče koja cijelo vrijeme provodi sumnju i strah. Ovakvi trileri koji daju puno, a zapravo kriju pravu istinu su nekako moji favoriti jer tko bi sve želio iz prve saznati ili već na sredini knjige točno zaključiti. Ovoga puta posve sam bila u krivu što se zaključaka tiče, dugo nisam ni naslutila što bi mogla biti prava istina pa mi je većina radnje bila prava poslastica upakirana zajedno sa zrncem jeze i velikom dozom zbunjenosti. Nije priča ni krvava ni zastrašujuća, ali itekako vas zainteresira i brzo se uživite u radnju, a onda počinju razne dvojbe i slažete priču po svome ne očekujući da će sve završiti na drugom peronu.“