Recenzije romana „Supruga vlasnika plantaže čaja“

Supruga vlasnika plantaže čaja“ intimna je i emotivna priča autorice Dinah Jefferies koja istražuje gdje su granice ljubavi.

RADNJA:

Koliko je tajni potrebno da se razori savršeni brak? Novopečeni bračni par, gotovo neznanci, duboko zaljubljeni, a oboje skrivaju tajnu jedno od drugog. Devetnaestogodišnja Gwendolyn Hooper silazi s parobroda na Cejlon, željna započeti novi život kao udana žena. Ali dočekuje je suzdržan, tajnovit i mrzovoljan suprug. Laurence je neprestano na poslu pa njegova mlada engleska supruga mora sama istraživati plantažu. Lutajući zabranjenim mjestima, Gwen nalazi zaključana vrata, škrinje pune prašnjavih haljina i malen grob obrastao raslinjem – ključeve skrivene, neizrecive prošlosti. Gwen uskoro zatrudni, a njezin je suprug presretan. Nakon porođaja se suočava sa strašnom odlukom koju mora po svaku cijenu sakriti od Laurencea. Kad istina izađe na vidjelo, hoće li joj suprug moći oprostiti to što je učinila?

OSVRTI:

Knjige, knjige, knjigice

„No, bez obzira na priču (o kojoj sad, nadam se, imate ideju) ja sam najviše uživala u atmosferi ’20-’30god; bilo je to doba, tkvz. „flapper time“ koje se opisuje u dijelovima romana; pojava džeza, čarlstona, brzih ritmova, „hrabrijih“, slobodnijih žena koje plešu u svojim kratkim haljinama s resama što je bilo prilično šokantno za tradicionalne stavove i ljude navikle na točno određene „uloge“ žena. Napredak tog vremena osjeća se i u promjenama u radu kolonijalnih plantaža, sve je to autorica „provukla“ kroz priču tako da vam je ovo jedno opuštajuće, a ujedno i štivo koje vas možda, može, nečemu i poučiti. Mogu zaključiti da sam od ove knjige dobila čak i više od očekivanoga, možda ćete i vi… Naravno, ako se odlučiti na čitanje.“

Moj2svijet

„Divna ljubavna priča koja vas vuče da čitate do kraja. Ima predivnih opisa Cejlona, plantaže, pa čak i koje procese čaj prolazi do samog pakiranja. Opisa ima taman toliko koliko bi trebalo da steknete dojam kako sve izgleda, vrlo su životopisni i imate dojam kao da ste tamo ili kao da gledate film. Ono najvažnije i najbitnije je da smatram kako ni jedna žena ne bi trebala donijeti odluku koju je donijela junakinja ove priče.. pa čak ni u ono kolonijalno doba. Gwen prolazi kroz cijeli niz osjećaja i ti osjećaji su tako dobro istaknuti da se u jednom trenutku smijete ,a u drugom plačete zajedno sa glavnim likom. Vrlo emotivna i dirljiva obiteljska priča i nimalo dosadna.“

Volim knjige

„Supruga vlasnika plantaže čaja raskošni je ljubavni roman s elementima misterije,povijesti i drame.Čitatelja će osvojiti predivnim opisima egzotičnih krajeva Cejlona,intrigantnom pričom prepunom obrata .Ovo je ljubavni roman o bračnom paru Laurenceu i Gwen koji se neizmjerno vole,ali veliki teret tajni,krivnje i boli ispriječio se između njih.Iščitavajući ovaj roman nije teško zaključiti da je Dinah Jefferies inspiraciju pronašla u kultnom romanu Daphne du Maurier-Rebecca,no sličnost je jako mala.Nisam vam ništa otkrila da vam ne pokvarim užitak čitanja.Roman nam i pokazuje i tešku temu poput engleske kolonizacije i robovlasništva nad domicilnim stanovništvom,što samo pridonosi kvaliteti same priče.Ako volite kvalitetne ljubavne romane s elementima misterije,povijesti i gotike,onda je ovaj predivni roman idealno štivo za vas.“