Recenzije britkih i inteligentnih trilera

VRATI ME izuzetno je uzbudljiv kriminalistički roman, autorice B. A. Paris, koji će vas ponukati da sumnjate u sve i svakoga u iščekivanju nevjerojatnog raspleta.

S police „Dinamična radnja, nadasve napeta, prepuna tajni, intrige, misterije… događaji koji Finna skoro guraju preko ruba, i ispoljavaju njegovu grubu unutrašnjost dok se Ellen trudi balansirati između jave i snova. Autorica se vješto poigrala s našim umom. Navela nas je da pratimo krive stvari. Da se fokusiramo na krive osobe. Dok nespretno balansiramo između laži i istine, mržnje i suosjećanja prema pojedinim likovima, nismo ni svjesni što se zapravo kuha. I to je ono što ovu knjigu čini pravom poslasticom u svom žanru.

Konstantna napetost, neizvjesnost kroz svaku stranicu, niti jedna nije naporna, nepotrebna, svaka je bitna za daljnji ishod situacije, neočekivani događaji, rasplet, sve je tako nepredvidivo! I to je ono što vas frustrira, ali i fascinira dok ju čitate. Ne znate na čemu ste. Potpuno vas šokira! Dugo, dugo nisam čitala knjigu kod koje nisam pogodila s niti jednom teorijom koja se vrzmala u mojoj glavi. Autorica me oduševila kako je zamislila krajnji cilj.

Vrati me od mene ima čistu peticu. Ostavila me pod dojmom. I to onakvim da sam bila ljuta na sebe jer sam osuđivala prije nego sam čula do kraja, jer sam bila slijepa i vjerovala u laži, zato što sam fulala sa teorijama koje sam imala, ma potpuno oduševljenje radnjom, od strane mene. Imate moje iskrene preporuke. Knjiga koja se čita u danu. Ne spušta se na policu dok ne okrenete i zadnju stranicu.“

Knjiški moljac „Započeo sam čitati ne očekujući previše, ali ugodno sam se iznenadio. Prva stranica me vukla drugoj, druga trećoj i da nisam ni trepnuo, progutao sam svih 267 stranica u svega možda nekih dva sata. Bio sam pod dojmovima kao nakon nekog napetog kriminalističkog trilera koji vas svojim krajem doslovno izuje iz cipela od nevjerice. Nažalost da vam puno otkrivam, spojlao bih radnju. Mogu vam samo reći okvirno, ne otkrivajući previše… Likovi su ono što je najljepše u ovom romanu. Njihova dubina i slojevitost. Likovi su baš poput babuški koje su centar radnje; prepuni slojeva…I sad sam vam previše rekao…Kad smo već kod babuški; koliko se spominju u ovom romanu, trebale su se po meni naći i na naslovnici…Bila bi to baš divna i originalna naslovnica…

Ono što mogu ja osobno reći o samoj radnji romana; dinamična je, lagana za čitanje, a istovremeno toliko napeta da ne možete odoljeti da ne vidite kako će to sve završiti i otkud dolaze sve te babuške… Na sredini romana bit ćete sigurni da znate sve, a onda ćete se pred krajem zapitati jeste li uopće bili na ikakvom tragu… A kraj će vas čak i tada – ostaviti kao peglu. Preporučam apsolutno kao idealno proljetno štivo koje ćete progutati sa zadovoljstvom u jednom dahu…“

Books and sweets „Ovo je još jedna knjiga uz koju ćete zaboraviti na spavanje, ostaviti sve što radite i jednostavno uživati u njoj. Čeka vas odličan, napeti psihološki triler u kojem ćete zaista guštati. Mene je obuzeo od prve stranice i kroz nekoliko sati sam ga pročitala cijelog.

Ova knjiga je jako uzbudljiva, a autorica se igra vašim mislima te provjerava koliko ćete vješto procijeniti što slijedi. Dok sam čitala osjećala sam pomalo tugu i strah za Laylu i Ellen, jer ne znamo što su sve proživjele u mladosti i s čime su se borile u životu. Knjiga sadrži mali broj stranica, za razliku od onih na koje smo možda navikli, ali to ovom nevjerojatnom trileru niti malo ne smeta, brzo se čita, a čitatelj jako brzo dobije odgovore na postavljena pitanja.

B. A. Paris je majstorica napetosti, neizvjesnosti i mračnih prošlosti. Korištenjem lutkica, ruskih babuški ovom je romanu dodala jezivi i uznemirujući efekt. Ova knjiga odiše sablasnom atmosferom i ja osobno nisam uspjela predvidjeti kraj iako sam očajnički tražila odgovore sve do posljednje stranice.“

Komplet: Učitelj + Vrati me + Sestra

UČITELJ pametan, neizvjestan i jezovit roman iz pera autorice Katerine Diamond. Mislite li da znate kome možete vjerovati? Mislite li da znate razliku između dobra i zla? Varate se…

Knjiga i ja „Zanimljiva knjiga puna intriga i mračnih tajni, koje morate svakako otkriti, a knjiga će vas držati u neizvjesnosti do samog kraja. Ja sam vam otkrila samo mali dio onoga što vas može očekivati kad se bacite na čitanje. Svi znate da ja sama nisam baš ljubitelj ovakve štiva, ja sam više za romantične i lijepe priče, ali moram priznati da me ova knjiga totalno oduševila svojom radnjom i još više svojim krajem. Prikovala me za naslonjač i nisam je tako lako mogla ispustiti iz ruku. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koja će vas oduševiti jednako kao i mene, i držat će vas na iglama do samoga kraja. Knjiga za koju mogu reći da me je totalno izula iz cipela, i svakako bi je ponovno mogla pročitati, samo da mi se dojmovi slegnu. Sad je na vama da zavirite između korica ove krasotice i otkrijete što se sve krije iza njih…“

Čitateljica „Taman kad sam pomislila da sam već sve teme trilera i krimića pročitala i da se ne može izmisliti ništa novo na scenu stupa Katerina Diamond s Učiteljem s čijih stranica doslovno vrišti kako je ovo triler koji predstavlja vrhunac svoga žanra, a uz to je i pametan, neizvjestan i jezovit. I da, upravo sve je to ovaj triler s kojim sam se ja namučila u dva navrata. Ali ne zbog toga što nije dobar, nego iz razloga što je genijalan i toliko odlično napisan da ti krv ledi žile, a jeza je suputnik tijekom čitanja cijelog romana, i zato sam morala prekinuti čitanje dva puta i presjeći ga nekom light knjigom jer nisam bila spremna na toliko brutalnosti.“

Čitaj knjigu „U romanu „Učitelj“, a riječ je o snažnoj i šokantnoj napetici naći ćete sve što se kod punokrvnog krimića može naći.  Nakon dugo vremena ponovo sam pročitala jedan dobar psihološki triler pun jeze i nepredvidljivih obrata u kojem vladaju najgori demoni ljudskog roda. Takav je od prve do posljednje stranice. Sadržaj vam ne želim previše  otkrivati, no reći ću vam da je tema knjige OSVETA.

Važna napomena: oni koji imaju slabije živce i mogu si kroz riječi dočarati slike neka se pripreme na uzbudljivu i krvavu vožnju.  Jer  sve će, vrlo figurativno, u nekim mjestima vjerojatno doseći svoje granice. Ne želim vam mnogo otkrivati i najbolje da roman „Učitelj“  sami pročitate. Krenite!!!!!“

Komplet: Učitelj + Vrati me + Sestra

SESTRA je izazovan i napet psihološki triler, savršen za ljubitelje Djevojke u vlaku, Pustila sam te i Suprugova tajna.

Volim knjige „Sestra je moderan psihološki triler prepun tajni, roman o krivnji, boli i osveti. U romanu se isprepliću prošlost i sadašnjost, koji će čitatelju otkriti jednu intrigantnu i bolnu priču. Priču o prijateljstvu, mržnji i boli. Roman Sestra jako mi se svidio. Brzo se čita i  držat će vas u napetosti do posljednjih stranica. Svi ljubitelji romana Gillian Flynn i Ruth Ware, ako volite uzbudljive psihološke trilere, prepune obrata i intrigantnih likova, ovo je roman za vas. Preporuke da pročitate što prije.“

Čarobni svijet knjiga „Tko tu govori istinu pojma nećete imati do samoga kraja jer ovo je jedan od onih romana koji će vam kidati živce i nećete ga moći ispustiti iz ruku dok ga ne završite. Senzacionalan, vrhunski napisan i iznimno napet psihološki triler je ovo ljudi moji uz kojeg ćete uživati, strepiti, plakati, smijati se i puno psovati, a da ne pričam o naglim preokretima u radnji koji su me šokirali svako malo. Izbezumila sam se u više navrata i mome čuđenju još ni sada nije kraj. Stvarno me ugodno iznenadio ovaj roman, prije svega svojom odlično razrađenom pričom koja ne otkriva ništa do samoga kraja, a ipak vas radnja cijelo vrijeme drži u stavu pripravnosti i navlači vas na pogrešan trag, a onda su tu i ti divni likovi, savršeno podijeljeni na dobrice i zlikovce, krasno upakirani u priču da ih zavolite na prvi pogled, a na kraju ispada da ste se itekako prevarili u njima i da uopće nisu takvi kakvima smo ih smatrali. Baš da se čovjek zapita: „Kome da vjerujem?“