Planirana ili impulzivna kupovina knjiga – pitanje je sad

Impulzivna ili planirana kupovina predmet je stalnog interesa istraživača i analitičara tržišta. Razumijevanje motiva za instant kupovinu knjige daje izdavaču bolju sliku o tome kako voditi svoju marketinšku kampanju. Nielsen Books i Potrošački panel u Americi proveli su istraživanje o prirodi kupovine knjiga i to među ljudima od 18 do 65 godina. Ovi rezultati potaknuli su nas da i mi vas pitamo: kako vi kupujete knjige?

Kada je u pitanju fikcija, Amerikanci gotovo podjednako planiraju, odnosno ne planiraju, kupuju trilere, ljubavne romane i fikciju generalno.

Publicistika se već više kupuje planski (60% njih planira, a 40% kupuje impulzivno).

Ljubitelji znanstvene fantastike, povijesti i klasika uglavnom planiraju svoje kupovine (preko 60% njih planira, dok nešto više od 30% kupuje vođeno naglom odlukom).

U posljednju grupu spadaju oni koji kupuju priručnike za samopomoć, poslovanje i romane iz žanra fantastike: preko 70% kupaca planira koje će naslove kupiti, a manje od 30% njih to radi impulzivno.

Naravno, možete pretpostaviti da su žene sklonije impulzivnoj kupovini: 46% Amerikanki kupuje neplanski, dok svega 29% muškaraca u Americi kupuje bez unaprijed određene liste naslova.

I naravno, nije iznenađenje ni podatak da što su kupci knjiga stariji, to se češće odlučuju neplanirano kupovati knjige. I to – poklone za unuke i djecu!

A vi, kako vi kupujte, šta i kome? Planirate li, pravite li liste ili više volite „izgubiti“ se među knjigama i pustite ih da vam one „kažu“?

Knjiga tjedna!

Pogledaj ponudu

Knjiga tjedna!

Neki to vole vruće

Romantičan, zabavan i strastven roman koji će vas prikovati za svoje vruće stranice do posljednjeg retka.

30 kn

99 kn

x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.