RECENZIJA Brigita Blagajac, Pričajmo o knjigama

Nedavno se na mojim policama zatekla slikovnica Medo i klavir autora Davida Litchfielda. Slikovnica i priča su me istinski oduševile pa sam ubrzo prionula na posao prikupljanja i ostalih objavljenih radova ovog autora. Prigodno se u košarici pronašla nova slikovnica u izdanju Mozaik knjige – Dječji Božić objavljena nešto ranije ove godine.

David Litchfield engleski je autor i istovremeno ilustrator predivnih slikovnica za djecu koje nam je veoma uspješno prevela i objavila Mozaik knjiga. Tako u njihovoj nakladi možete pronaći slikovnice Medo i klavir, Pas i violina, Medo, klavir i koncert malene medvjedice, Svjetlo na pamučnoj stijeni, Djedov tajni div te posljednje objavljen Dječji Božić.

Moje oduševljenje imali ste prilike vidjeti u osvrtu na slikovnicu Medo i klavir, a imat ćete ga prilike okusiti i danas. Dječji Božić čarobna je slikovnica s toplom porukom za sve uzraste u ovom najljepšem mjesecu u godini.

U prodavaonici igračaka braće Klaus tri brata izvode razne čarolije koje se tiču proizvodnje savršenih igračaka za djecu. Ujak Hanz izrađivao je igračke, ujak Louis ih je provjeravao, a ujak Levi bi dodavao čaroliju. S njima je radio i njihov nećak Nicky. Iz prodavaonice igračaka svi bi uvijek odlazili sretni i nasmijani, sve dok jednog dana Nicky ispred izloga nije vidio drugu skupinu djece – onu siromašnu, onu koja nisu imala svoje igračke niti su ih si mogli priuštiti. I što onda Nicky odlučuje? Nicky nesebično odluči pokloniti dar svakom djetetu u gradu. A kako će to učiniti? Pa uz pomoć čarolije, naravno!

Nicky je shvatio da ti katkad, kad se doima da je sva nada izgubljena… prijatelj može pomoći pronaći svjetlo u tami… a tada se događa istinska čarolija.

Prekrasno ilustrirana, topla, prava božićna priča s porukom. Malo je reći da obožavam ovakve slikovnice, ali Litchfield nije razočarao ni ovog puta. Slikovnica prepuna dobrih emocija, dobrih djela i ideja, potiče razvijanje kreativnosti i mašte kod djece, a uči ih i dobrim djelima. Sve to u ovoj predivnoj tvrdoukoričenoj slikovnici na jedva 40 str.

Ova slikovnica oduševit će dijete svih uzrasta, što zbog predivnih detaljnih ilustracija koje krase slikovnicu od samog početka, što zbog neopširnog teksta, a nekima će se možda svidjeti i elementi stripa kojeg imamo prilike vidjeti u oblačićima s tekstom na pojedinim stranicama. Upravo to može biti uvod u upoznavanje vašeg djeteta sa stripom i drugim oblicima čitanja.

Što drugo reći osim da vam od srca preporučam ovu toplu poučnu priču koja će kod vas i vaših najdražih potaknuti brojna pitanja, emocije i ideje. Ova predivna slikovnica čeka vas na webshopu Mozaik knjige.

Do sljedećeg tipkanja,

B.

Izvor: Pričajmo o knjigama