INTERVJU Ivana Carević, Večernji list

Sredinom srpnja na policama knjižara osvanula je i kuharica “Iz moje kuhinje, s ljubavlju” glumice Sanje Vejnović u kojoj je za čitatelje odabrala svoja najbolja slana i slatka jela, a prvi dojmovi i čitatelja i njezinih prijatelja koji su isprobali Sanjine recepte odlični su. – Povratne informacije su odlične, a moji prijatelji već od prije kuhaju po mojim receptima – kaže nam glumica i pitamo ju kako je tekao cijeli proces stvaranja ove kuharice, je li se tijekom pripreme dogodilo da neko od jela nije uspjelo iz prve te što je bilo najteže tijekom rada na kuharici? – Nije se dogodilo da mi neke jelo ne uspije jer sam sva jela koja su uvrštena u kuharicu prije pripremala više puta pa sam ih tako usavršavala i popravljala. Najteže je bilo osmisliti kako jela prezentirati da na fotografijama izgledaju tako da ih čitatelj poželi napraviti – kaže nam. Za fotografije u kuharici zaslužan je Goran Mećava, po profesiji filmski snimatelj.

U kuharici čitatelji će pronaći recepte za fine juhe, salate, slastice i tjesteninu koju glumica sama radi, a otkrila nam je i koje od recepata najviše voli pripremati za ukućane i goste. – Moji ukućani vole većinu jela koja se nalaze u kuharici, ali najviše ponavljam jela od tjestenine, rižota, puretinu s jabukama i kruškama, sve juhe i, naravno, kolače, zavisno od godišnjih doba, ljeti su to kolači s voćem, a zimi pite, torte i dizana tijesta. Kad pozivam goste na ručak i večeru, trudim se da im kuham nešto što još nisu jeli – kaže Sanja. Glumica je bila sudionica Celebrity Masterchefa i tamo je gledateljima i žiriju pokazala zavidne kulinarske vještine, a o gastronomiji uči stalno gledajući kulinarske showove i otkrivajući tajne poznatih chefova.  – Ako vas gastronomija stvarno zanima, onda učite cijeli život. Stalno otkrivam nešto što prije nisam znala, u tome mi pomažu brojne kulinarske emisije i, naravno, chefovi restorana koji su spremni sa mnom podijeliti neku od svojih tajni – govori nam glumica i otkriva koji su joj najdraže kulinarske emisije.

– Top-lista se stalno mijenja jer neprekidno otkrivam neke nove emisije na kabelskim televizijama, online programima, društvenim mrežama i knjiškim izdanjima. Konstanta su već od prije poznati chefovi i njihove emisije kao što su “Chef’s table”, “Salt, fat, acid,heat”, “Somebody feed Phil”, Nigella Lawson, Merry Barry, Gordon Ramsay, Yotam Ottolenghi, Massimo Bottura… Uskoro ćemo možda i Sanju gledati u vlastitoj kulinarskoj emisiji na nekoj od nacionalnih televizija jer, kako nam je ispričala, osmislila je svoj koncept emisije. – Koncept sam smislila, uskoro ću snimiti pilot emisiju pa ćemo vidjeti – kaže Sanja Vejnović.

Izvor: Večernji list