Kakva luda, luda, luda knjiga! I nezaboravna! Baš me ugodno iznenadila, uopće nisam očekivala da će biti tako genijalna!
Započinje pomalo kao klišej – razvedena majka dvoje male djece, na tipičan dan, u kojem je sve od ranog jutra kaotično a ona ne zna odakle da krene, izjavljujući da je svaki dan do 8.00h spremna ubiti nekog zbog svog tog stresa. Izjavljuje to u šali, jer ona je spisateljica, piše krimiće, i već je debelo probila rok za ovaj koji joj stoji započet, ali jednostavno nema vremena ni živaca za pisanje.
Bivši joj se muž zaručio za agenticu za nekretnine s kojom ju je varao tijekom braka, i upravo se prijeti i da će joj oduzeti djecu, odnosno da želi puno skrbništvo nad njima, jer očito je da je Finlay nesposobna brinuti se o njima. Kuća joj je u neredu, računi neplaćeni, a ona bez prebijene pare, i dalje financijski ovisna o njemu – ako se uskoro ne pokrene i ne napiše novi roman.
Taj dan ostavlja djecu kod bivšeg, i nalazi se sa svojom agenticom na ručku, koji je neugodan i kratak i u kojem joj agentica savjetuje da se trgne, požuri s tim da ubije nekoga, i svi sretni i zadovoljni. Žena pored njih čuje taj razgovor i sve pogrešno shvati, pa stavi Finlay u torbici poruku kako želi naručiti ubojstvo svog muža, i platiti pedest tisuća dolara za to.
Finlay nazove ženu i pokuša joj objasniti da ona nije plaćeni ubojica već autorica krimića sa teškom spisateljskom blokadom koje se ne može riješiti, no ne uspije joj u tome, jer žena je očajna, i nakon razgovora s njom Finlay se odlučuje istražiti taj ‘slučaj’. Što je toliko loše taj lik napravio, da je njegova žena spremna platiti tolike novce da ga se riješi? Uz to, ne može prestati razmišljati ni o tim parama – te bi pare riješile sve njene probleme. Long story short – nesretnim spletom okolnosti Finlay zaista usmrti tog lika, i prije nego što se snašla zakopava njegovo truplo na imanju kod bivšeg sa dadiljom svoje djece…
Osjećajući snažnu inspiraciju za pisanje nakon tog čina, odluči se sve detaljno prenijeti u radnju svog novog krimića, no pri tom detaljnom opisivanju svega što se dogodilo shvati ovo – ipak ga nije ubila ona, već netko drugi, a očito je ona iskorištena za to ubojstvo. Da stvar bude gora, zadovoljna supruga ubijenog ju je preporučila svojoj prijateljici, a kada Finlay još malo zagrebe ispod površine ovog bizarnog razvoja događaja, shvati da su oba muškarca povezana s ruskom mafijom, koju njena sestra policajka već duže vrijeme pokušava uhvatiti…
Napeto, zabavno, genijalno napisano, tako realistično – nemam riječi! Ne znam bi li ovu knjigu opisala kao krimić, komediju, dramu ili kombinaciju svega toga, jer zaista je nešto posebno!
Sve preporuke, uživate ćete, vjerujte mi!