Dakle, da je MENI netko rekao da ću se jednom zaljubiti u lika iz neke povijesne romanse, ja bi krepala od smijeha. No, sad ćete vi krepavati, kad vam ispričam kako sam se zatelebala u Georgea Rokesbyja. Bez zezancije, lik je najseksi vojvoda ikada! Ja se ne šalim! A znate da volim vojvode, rado ih i kupujem i čitam. No George je nešto posebno, ali zaista…Ono, baš je hot. Baš-baš.
Hot, hot, hot! ❤
Neću vam to moći dobro objasniti, sigurna sam, ali proljeće se, ja sam zaljubljena u Georgea, a znate da kad ste zaljubljeni, mozak vam baš i ne radi najbolje, pa se nadam da ćete mi oprostiti na ovom blesavom osvrtu, koji je moguće da se neće baš ni moći uvrstiti u osvrte, no nema veze, sigurna sam da ćete uživati u ‘traču’ o Georgeu.
Pa dajte, već samo ime mu je hot. George. Mogu si totalno zamisliti da sam Billie Bridgerton i da šapćući sva uzbuđena izustim njegovo ime kad ga ugledam. George. Evo, i rumenim se, a imam 40 i kusur godina, ali nema veze, dok čitam totalno se mogu uživiti u lik Billie, jer tako silno želim biti ona, a ja nikada do sada nisam poželjela biti lik u nekoj povijesnoj romansi, ne znam koliko da ih obožavam čitati. No, sad bi prodala lijevi bubreg, i pola jetre, samo da sam Billie Bridgerton, i da sam zapela na krovu nekakve kuće sa George Rokesbyjem. Ili, najbliže tome, da budem na castingu za Georgea, kad budu snimali ovaj serijal za TV. A hoće, u to nema sumnje. Jer George zaista zaslužuje samo svoju seriju, vjerujte mi.
Ne znam što je to u njemu tako posebno, da mi zbog njega srce tako treperi, već od 17. stranice. Jesu li to njegove nebesko plave oči? Njegova smeđa, blago kovrčava kosa, prošarana s par zlatnih pramenova, jer često zaboravi šešir kada ide na jahanje? Njegovo nadmeno držanje, suzdržano ponašanje, njegova samouvjerenost i odmjerenost? Ili činjenica da je ispod svega toga on jedan usamljeni, nezadovoljni, iziritirani vojvoda, kojem hitno treba žena, da ga dovede u red? Stajem prva u red, moliću lijepo, za slučaj da se Billie predomisli, pa se ipak uda za njegovog brata Andrewa. Koji je isto zgodan i super kul lik, ali ni blizu kao George. Od njega mi obrazi ne rumene, i dah mi ne postaje plići, pa s njim mogu samo graditi kule od karata, doslovno i metaforički. No George…radi njega bi namjerno uganula gležanj, više puta, samo da imam izgovor da me on nosa okolo, dok se ja sanjivo naslanjam na njegova široka muževna prsa i udišem njegov savršeni opijajući miris, muškarca, i to vojvode.
Jel vam dosta? Nije? Naručite si knjigu, bit će vam jasno o čemu pričam…
Meni je ovaj serijal jako, jako, jako ugodno iznenađenje, i jedva čekam nastavke! George Rokesby, volim te! ❤