Da je Alexa Aston kraljica ljubavnih romana i povijesnih romansi, to je što se mene tiče već dokazala prijašnjim knjigama, no ako netko još u to nije uvjeren, neka pročita ovu i bit će mu sve jasno.
Ova me je njezina priča nekako posebno dirnula, iz više razloga, te mi je bila možda najemotivnija do sada. Sviđa mi se kod nje što priče ne razvlači nepotrebno, pa se svaki roman čita uistinu brzo, no razvoj emocija kod glavnih protagonista nije zbog toga površno ili prebrzo obrađen, nikako, sve se odvija baš onako kako ja to najviše volim kada su u pitanju ovakve priče.
Donovan je jedan od Fakina, dječak koji je kao drugi sin bio ocu nebitan i nepotreban, te koji nakon smrti svoje majke biva optužen za tu nesreću, te otpravljen od kuće na školovanje, nakon kojeg ga je čekala vojska. Donovanu rastanak s ocem i domom ne predstavlja veliku žalost, no brat Sam koji treba postati vojvoda mu je itekako nedostajao sve te godine, te je zapravo samo čekao dan kada će mu se javiti nakon očeve smrti. Ali na njegovu veliku žalost, šok i nevjericu, jedina osoba koju je mogao nazivati svojom, njegov brat gubi život u nesreći s kočijom s njihovim ocem, što Donovana napravi novim i jedinim nasljednikom i titule i svih imanja. Po dolasku kući susreće svoju susjedu Wynter te saznaje da je bila Samova bliska prijateljica, zbog čega mu odmah postaje draga. A kada ona ostaje tijekom božićnih blagdana sama u svom domu, s uganutim gležnjem, Donovan uopće ne dvoji – dovodi ju k sebi na imanje, gdje će mu se za blagdane pridružiti još dva Fakina, sa svojim dražesnim suprugama. Wynter je divna glavna junakinja, neovisna, inteligentna, snažna i hrabra, no odlučna u namjeri da se nikada ne uda, jer ne želi doživjeti sudbinu Donovanove majke – ona je naime bila prva i jedina ljubav njezina oca, no bila je prisiljena udati se za vojvodu s kojim je bila duboko nesretna sve do svoje preuranjene smrti. Odlučna da ni jedan muškarac neće odlučivati o njezinoj sudbini, nagovorila je oca da joj obeća da je nikada neće siliti na brak, te da joj omogući samostalan život jednom kada njega više ne bude, a njegova titula i imanja pripadnu njezinom bratiću. No, kada malo bolje upozna Donovana, ta joj se njezina suluda ideja o neudavanju i nerađanju djece malo po malo počinje činiti nevjerojatna, jer Donovan je sve što bi mogla poželjeti od muškarca s kojim bi provela život, pa i puno, puno više od toga. Naravno, na putu njihovoj sreći bit će nekoliko prepreka, čak i neočekivanih i šokantnih, a njihovi tvrdoglavi karakteri napravit će pravu dramu pred sam kraj priče.
Ono što mi se jako svidjelo ovdje je što su likovi prikazani kao nesavršeni, a unatoč tomu predivni i osebujni, tako da ih se jednostavno mora zavoljeti odmah na prvu. Čak i kada pokažu najgore od sebe, doživljavajući užasnu traumu, opet po mom mišljenju ostaju predivni i savršeni upravo s tim manama koje su dio svih nas. Predivan prikaz kako je ljubav jača od svih nedostataka koje čovjek može imati, te kako ljubav nadjačava i najtvrdokorniji ponos, kada je iskrena i prava.
Zaista sam uživala čitajući ovaj roman, oduševio me na više razina. Obožavam pisanje ove autorice, pa se samo nadam da nas čeka još mnoštvo njezinih knjiga, jer ja ih osobno želim imati sve u svojoj kolekciji.
Od mene sve najtoplije preporuke!