Ne znam kako je vama sjeo ovaj serijal, no meni je savršen. Baš ga volim, jer nije tipičan, posve je drugačiji od onih na koje smo navikli – likovi su neobični, izrazito životopisni, a radnja emotivna i vrlo napeta. I knjige nisu predugačke, nema nepotrebnog razvlačenja radnje, a stil pisanja mi je lagan i lepršav, tako da se priče čitaju zaista brzo i s nevjerojatnom lakoćom. Za mene, to je prava poslastica, koju mogu slistiti za jedno veče, ili rano jutro ako se ustanem na vrijeme (čitaj: na vrijeme da čitam uz kavu dok svi drugi spavaju!).
Wyatt nije tipični vojvoda iz povijesnih romansi, on je drugi sin kojemu ta titula uopće nije trebala pripasti, i od malena je pripreman na to da će ostvariti karijeru vojsci. Drugi sinovi, oni koji nisu nasljednici imali su samo dvije opcije – vojska ili crkva. No Wyatt je kao emotivno i empatično dijete patio u kućanstvu u kojemu majka uopće nije obraćala pažnju na njega dok je otac usmjeravao sve svoje vrijeme na onoga koji mu je bitniji – njegovog starijeg brata, svog nasljednika. Brat mu je bio zla osoba, razmažena i pokvarena, pa je Wyatt već kao dječak naučio kloniti ga se, no kada ga je uhvatio da zlostavlja jednu od služavki koja je bila izuzetno draga i ljubazna prema njemu, nije se mogao obuzdati te ga je napao. U tom okršaju, na žalost je njegov brat prevrnuo svjetiljku koja je zapalila staju, u kojoj je izgorjelo 20 konja, a s obzirom na to da je za incident okrivljen Wyatt, otac ga protjeruje s imanja u školu za zločeste dječake. Tamo će upoznati i ostale dečke, četvoricu koja će postati Fakini iz Akademije Turner, te koji će cijeli život biti najbolji prijatelji. S obzirom na to da se prvi sretno oženio u prethodnom nastavku, logično je da će Wyatt upravo od njega potražiti pomoć u pronalaženju odgovarajuće supruge kada mu brat umre, te kada naslijedi titulu vojvode. Tom će prigodom upoznati Meadow, mladu udovicu koju je otac prodao starijem muškarcu kako bi podmirio svoje dugove, a koja nikada nije spoznala brak kao takav, već je do smrti svog supruga živjela na selu, zajedno s ostalim stvarima koje je njezin suprug volio kao strastveni kolekcionar skupljati. Wyatt se odmah na prvom društvenom događanju sezone odluči da je baš ona savršena kandidatkinja za njegovu suprugu, no na njegovo zaprepaštenje ona odbila njegovu bračnu ponudu, posve neimpresionirana njegovom titulom i statusom u društvu. Dok se Wyatt uči biti vojvoda, te kao udvarati dami za koju je zainteresiran, Meadow se bori sa svojom prošlošću koja joj kuca na vrata i prijeti joj uništiti svaku nadu za bolju budućnost. Pri tome se naravno zaljubljuje u neobičnog novopečenog vojvodu, što samo dodatno komplicira njezin život.
Priča je prepuna predivne senzualne strasti, divnih emocija, fantastičnih dijaloga, suptilnih obrata, te je kao takva savršeno štivo za opuštanje i maksimalno uživanje za one koji su ljubitelji ovog žanra. Ja dakako jesam, tako da mi je ova knjiga bila genijalna, pa ću je svesrdno preporučiti svima, uvjerena da će u njoj uživati jednako kao što sam i ja.