Za mene je ime ovog autora novost, a isto mi je tako novost i način na koji on pripovijeda ovu priču. Iako mi ovo nije omiljeni žanr književnosti, već na prvim stranicama shvaćam da me ovdje čeka nešto uistinu drugačije i osebujnije od onoga na što sam navikla kada ovako nešto uzmem u ruke. Isprve se sve čini nevjerojatno i komplicirano za pohvatati, jer autor nas nekako, barem što se mene tiče, naglo baca u samo srce radnje njegove priče, no malo po malo sve počinje imati toliko smisla, da se pitate zašto vam sve nije bilo jasno odmah na samom početku. Iako je ovo priča o jednom izmišljenom svijetu, prepunom osebujnih i životopisnih likova, ona je dakako posve univerzalna, a poruke koje sam ja iz nje izvukla bliske su svima nama, te sam uvjerena da će ih svaki čitatelj prepoznati, te ponijeti sa sobom nakon što zaklopi korice po završetku priče.
Tko je Mali? On je dječak ispred svoje dobi, bistriji i pametniji od svojih vršnjaka, znatiželjan i pomalo pustolovana, s golemom potrebom da se dokaže, te tako zakorači u sferu odraslih, nadajući se da će tamo pronaći više razumijevanja i prihvaćanja. Naravno da uz takve karakterne crte ide i blaga lakomislenost i brzopletost, što će ga dovesti do Strijele, lika koji se meni osobno najviše svidio u priči. Ona i Mali imaju zajedničko to što je i ona vrlo mlada napustila sve djetinje, te se otisnula u odrastanje naprasito svojom odlukom da napusti dom za djecu u kojem je živjela, otisnuvši se tako i na more, poput nekakve gusarice. Ilustracija u knjizi, iako prekrasna, ne dočarava je onako kako je ja vidim u svojoj mašti, koja je itekako probuđena iz zimskog sna ovom pričom.
Probuđena mi je mašta, ali sam ujedno nekako i ponovo vraćena u djetinjstvo. Strijela me neodoljivo podsjeća na moju najdražu junakinju Pipi Dugu Čarapu, iako realno nemaju previše dodirnih točaka – ne sugeriram da je autor temeljio ovaj svoj lik na njoj, već kažem da me čitanje ove knjige vratilo u doba kad sam i sama više maštala, bila hrabrija i pustolovnija, te se isto tako kao i njegova dva glavna lika žurila odrasti, ne shvaćajući da je djetinjstvo zaista naše najljepše i najbezbrižnije doba.
Zaista me je iznenadila mašta ovog autora. Svaki je detalj pomno osmišljen, dobro isplaniran, te s pravom stručnom finesom utkan u priču, a ona drži pažnju čitatelja od početka do kraja. Meni uvijek treba malo vremena da se uživim u ovako nešto, a ovdje je taj proces pri čitanju rekla bih trajao kraće, što govori u prilog tomu da je ova priča, koja mi je u nekim dijelovima bila čak i bajkovita, zaista majstorski ispričana. Sigurna sam da će ljubitelji žanra obožavati ovog, meni novog, autora, te da će se o ovoj njegovoj knjizi pričati još dugo.
A iskreno, nekako je već vidim i na velikim ekranima, što autoru od srca želim da se ostvari. Sve preporuke, nećete požaliti!