Znam da su neki komentirali da im je ovaj serijal o Smythe-Smith malo slabiji, ali meni je fantastičan, svaka mi je knjiga, pa tako i ova četvrta baš-baš sjela. Ovu sam prebrzo pročitala, pa sam na kraju nekako ostala gladna za još, listala sam stranice nekako brzo i mahnito, radnja je bila baš dinamična, obrata je bilo puno, i nekako me kraj knjige uhvatio nespremnu – mogla sam čitati još.
Ne mogu reći da je bila u potpunosti nepredvidljiva, ali sam početak, pa i negdje do polovice knjige zaista je sve malo obavijeno velom tajne, i misteriozno, no kasnije već postaje očito koju to tajnu Richard skriva, te zašto se morao na brzinu oženiti – a za svoju je buduću suprugu odabrao neupadljivu i inače gotovo pa nevidljivu Iris, koja je sebe smatrala uvijek nekako manje vrijednom od drugih ženskih članica svoje obitelji. Iris ispočetka ne može vjerovati da je privukla pažnju tog naočitog i šarmantnog muškarca, koji joj odmah nakon upoznavanja na tradicionalnom obiteljskom koncertu počinje otvoreno i uporno udvarati, a iako se doima iskreno zainteresiran za nju, nešto joj je tu ipak sumnjivo. No uvjerena da mu se ipak svidjela, ako već ne svojom ljepotom, a onda inteligencijom, Iris se počne zaljubljivati u njega, svjesna da ako je on zaprosi, a sve upućuje na to da hoće, da će ona reći ‘da’, unatoč činjenici da je sve prebrzo, i da se njih dvoje zapravo ne poznaju dobro. Richard je uvjeren da je pronašao ženu koja odgovara svim njegovim kriterijima, pomalo je očajna zbog svojih godina, nema udvarača, nije nikome poklonila svoje srce, pametna je i ugodna za razgovor, a donekle ga i privlači – što je i više nego što neki parovi koji stupe u brak u njihovim položajima mogu očekivati od supružnika. Samo se nada da će zbog svoje velike ljubavi prema obitelji shvatiti zbog čega je on morao napraviti to što je napravio – zašto je odabrao nju, i zašto je vjenčanje bilo inscenirano kao hitno. No nije računao na jednu stvar – niti da će da Iris zaljubiti u njega, a ni on u nju, a to remeti sve njegove planove, pogotovo njegova prevelika žudnja za njom, a brak ne smije biti konzumiran…
Emotivna i napeta ljubavna romansa koja će ljubitelje žanra baciti na koljena, a preobratiti one koji to nisu – sigurna sam da ćete ju obožavati jednako kao i ja, a usudila bih se čak reći i da ćete kao i ja pomisliti da je ovo i najbolja priča iz serijala. Sve preporuke! ❤ ❤ ❤