U ovoj sam knjizi neizmjerno uživala, nevjerojatno je opuštajuća, romantična, slatka – sve ono što očekujemo od povijesnih romansi. Ovu sam autoricu već dobro upoznala kroz njezin prvi serijal, pa mi ovaj prva knjiga novog serijala i nije bila neko veliko iznenađenje, očekivala sam da će mi se svidjeti, i knjiga je u potpunosti ispunila sva moja očekivanja, u nekim segmentima ih je čak i nadmašila. Možda će netko reći da je prepuna klišeja, ili čak pomalo predvidljiva, ali meni osobno je bila savršena baš takva kakva je, i pasala mi je od prve do zadnje stranice kao melem na ranu.
Priča započinje pomalo neobično – na bojnom polju, gdje Edward, drugi sin u svojoj obitelji, kojemu je po običaju trebala slijediti karijera u vojsci, prima vijest da mu je voljeni brat poginuo zajedno sa svojom suprugom u nesreći, sudaru dvaju kočija. Edward naprasito mora prekinuti vojnu karijeru, te preuzeti titulu vojvode i brigu za sve njihove posjede, uz što posvećuje svoj život osveti čovjeku zbog kojeg je izgubio brata. Kada ga konačno posve uništi, i ovaj bude primoran prepisati na njega sva svoja zemaljska dobra, na skrbništvo mu ostavlja i svoju kćer Kate, za koju Edward vjeruje da je djevojčica, te da će se bez problema kao ugledni vojvoda i pripadnik visokog društva bez problema pobrinuti da malena ima sve što treba za sigurno odrastanje, guvernante, sluge, internat – no kada doputuje na imanje na kojemu Kate živi dočeka ga novi šok – spoznaja da Kate ima 21 godinu, te da je većinu života navikla živjeti sama, i potpuno nečuveno – baviti se medicinom u tom malenom, zabačenom mjestu. Imanje je opustošeno jer je njezin otac, kockar i pijanac, ukrao i prodao sve što je mogao, a da imanje nije bilo u vlasništvu njegove pokojne supruge, te sada njihove kćeri Kate, i to vi odavno prodao kako bi uživao u svojim porocima. Kate je malo je reći šokirana kad sazna da ima novog skrbnika, bivšeg časnika, sada vojvodu, koji ju na prvi dojam i straši ali i privlači svojom nevjerojatnom muževnošću. Oboje shvaćaju da se nalaze na neistraženom teritoriju, te da će morati pronaći nekakvo rješenje koje bi bilo zadovoljavajuće za oboje – Edward se i dalje namjerava pobrinuti za nju iako je kćer njegovog zakletog neprijatelja, onoga koji mu je oduzeo brata i život za koji se spremao, a kako je već jednom volio ženu koja ga je izdala, oprezan je prema Kate, iako već na prvu krene gubiti glavu za njom, s obzirom na to da je ona žena kakvu do sada nije doživio – prelijepa, neovisna, tvrdoglava, pametna, osebujna, zanimljiva, nevino senzualna.
Meni se priča strašno svidjela, likovi su mi bili predivni, knjiga je prštala od emocija i strasti, a ljubavna priča koja se polako tkala od početka do kraja bila je za mene savršenstvo bez mane. Ljubitelji žanra će je obožavati, sigurna sam, jer Harrington piše nevjerojatno pitkim i jednostavnim stilom, pa se knjiga čita u jednom dahu, gotovo bez pauze, a užitak prolaženja kroz zaljubljivanje ovog neobičnog para je zagarantiran. Od mene sve preporuke! ❤ ❤ ❤