Treći roman iz serijala, mogu reći da mi je za sada najbolji. Volim ovu autoricu, ali ono što još više volim je kada likovi nisu savršeni, nego kada imaju nekakvu naglašenu manu, ili još bolje fizički nedostatak – jer takav je život, savršenstvo ne postoji, pa uživam čitajući o likovima koji se na razne načine nose s tim svojim nedostatcima i nesigurnostima koje dolaze uz njih.
Ovdje imamo jednog sasvim drugačijeg plemića – Hugh je ranjen u dvoboju koji je sam izazvao nakon što je izgubio na kartama, i koji je za posljedice imao protjerivanje njegovog najboljeg prijatelja iz Engleske. S obzirom na to da je bio teže ranjen u nogu, Hughov otac je krivio njegovog prijatelja Daniela za sve, te se prijetio da će ga ubiti, zbog čega je ovaj morao napustiti domovinu. Nekoliko godina poslije, Hugh je uspio ispregovarati s ocem Danijelov povratak, no za to je on sam platio skupu cijenu. I eto ih sada, Daniel se ženi, a uz sebe želi svog prijatelja, no Hughu to nije ni malo lako. Otkako je bio ranjen, i s obzirom na to da je kao posljedica toga ostao hrom, te da često trpi bolove u toj nozi, povukao se nekako u sebe ali i od svijeta, te je većinu svog vremena posvećivao baveći se proučavanjem onoga što je najviše volio – matematiku. No sada je odjednom okružen ljudima, djecom, ženama – od kojih je zasigurno najgora lady Sarah koja ga tako očito krivi za probleme koje je njen rođak Daniel imao s njegovim ocem, i to do te mjere da ga mrzi. O da, ovo je hate-to-love povijesna romansa, jer Hugh ne podnosi ni nju, bez brige, tako da dobar dio knjige se sastoji od njihovih prepucavanja, te iskazivanja netrpeljivosti jedno prema drugome. No nekako su zaglavili jedno s drugim kroz to vjenčanje, pa su se malo po malo počeli jedno drugome otvarali, što je naravno dovelo i do postepenog razumijevanja koje se onda pretvorilo u snažnu privlačnost. Ali njih dvoje ne mogu biti zajedno, prepreka njihovog sreći bit će upravo Hughov otac, za kojega tek u ovoj knjizi saznajemo do kraja kakva je bolesna i izopačena uma. No bez brige, ovdje nam je autorica kreirala fenomenalan i snažan ženski lik koja se ne libi suočiti s ničime što život bavi pred nju, pa makar to bio i najgori mogući muškarac kojeg si možete zamisliti – Hugh je definitivno prvi put u svom životu upoznao ženu koja mu je ravna po pitanju inteligencije, a što se tiče snage i odvažnosti, tamo gdje će je pofaliti njemu, na scenu će nastupiti ona – taj mi se dio najviše svidio. Autorica je savršeno prikazala ranjivost jednog oštećenog muškarca, te golemu snage žene koja se zaljubila u njega i koja je bila spremna uhvatiti se u koštac sa svim čudovištima koja bi ih mogla rastaviti.
Odlična priča, progutala sam je u jednom zalogaju, i neizmjerno uživala u njoj – prelijepo opuštajuće, emotivno, dirljivo, slatko i romantično štivo koje će svi ljubitelji povijesnih romansi obožavati. Sve preporuke! ❤ ❤ ❤