Da je Courtney Milan zaista kraljica ljubavnih romana, to definitivno potvrđuje ova knjiga. Meni je bila odlična, zaista volim kako ona piše – nije tipična i uobičajena spisateljica povijesnih romansi, pa zapravo nemam pojma što me čeka u kojoj njezinoj knjizi, a baš to i cijenim i volim kod nje. Ni ova me nije razočarala, i ova je totalno drugačija od njezinih ostalih koje sam pročitala, i bila mi je ugodno iznenađenje.
Volim taj slow burn proces kod nje, treba pročitati skoro do kraja knjige da dođe do prvog poljupca, ali kad se on dogodi, onda imate osjećaj da gori i knjiga, a i vi skupa s njom. Ova mi je priča bila kontradiktorna pomalo – u jednu me ruku zabavljala i nasmijavala, a opet u drugu mi je bila tužna i dramatična, što je nevjerojatan spoj, kakav si nisam mogla ni zamisliti kada sam ju počela čitati. Judith je nevjerojatno hrabra i snalažljiva, ali i nadasve inteligentna mlada dana, koja je zapala u neprilike kada su joj otac i brat proglašeni izdajnicima Krune, te kada je na nju pala dužnost brinuti se i mlađem bratu i sestrama. Nije to ni malo lak zadatak kada nemate nikakvo nasljedstvo ili rodbine koja bi pripomogla, a da stvar bude gora, ta cijela afera s bratom i ocem koštala ju je i zaručnika i prilike za odličan brak – i to ni manje ni više za muškarca kojeg je i iskreno voljela. No kako je baš on bio krivac za bratovu i očevu propast, Judith je naravno prekinula sve veze s njim, i narednih osam godina nije htjela ni čuti za njega. No sada su se njezine okolnosti promijenile, i Christian je jedini kojemu se može obratiti za pomoć. On naravno hrli k njoj isti čas, i odmah saznajemo da ni njemu proteklih osam godina nisu cvale ruže – nije zaboravio jedinu ženu koju je volio i htio oženiti, a već osam godina gotovo pa uopće ne spava zbog golemog osjećaja krivnje što je izdao najboljeg prijatelja, za kojeg se i dalje nada da je živ. Pristaje pomoći Judith u zamjenu za dnevnike njezinog brata Anthonyja, u nadi da će ti dnevnici rasvijetlili slučaj njegove izdaje, te da će u njima naći opravdanje za taj čin, pa oboje sklapaju neku vrstu pakta – pomoći će jedno drugome, ali pod uvjetom da podsjećaju stalno jedno drugo koliko se mrze. A to je naravno teško, jer poznaju se dugi niz godina, bili su zaljubljeni i zaručeni, prije toga bliski i prijatelji, tako da im je odnos sada kada se ponovo vide u najmanju ruku prečudan, jer privlačnost i osjećaji koje su gajili jedno prema drugome su i dalje tu, no i dalje ih razdvaja činjenica da je upravo on kriv za smrt njezinog oca, nestanak njezinog brata, te sve ostale nedaće koje su je zadesile otkako se morala sama boriti sa životom u Londonu nakon izopćenja iz visokog društva.
Meni je priča bila fantastična, nesvakidašnja, napeta, emotivna i slatka. Baš sam uživala čitajući ju, voljela bih samo da sam imala vremena pročitati ju u komadu, isti dan, jer zaista drži pažnju i prepuna je neočekivanih obrata i događaja. A dvoje glavnih likova su mi bili preslatki, zaljubila sam se u njih odmah na početku romana. Od mene sve preporuke! ❤ ❤ ❤