Sa sigurnošću mogu reći da mi je ovo jedan od najboljih serijala povijesnih romansi jer je totalno netipičan, i nemam pojma što mogu očekivati od svake knjige. Ova me je pozitivno šokirala, jer nekako kada na umu imamo povijesne romanse i vremensko razdoblje u koje je radnja smještena ne padaju nam na pamet agenti Ministarstva unutarnjih ili vanjskih poslova, te špijunske akcije koje su ugrožavajuće za život. A upravo će se tako upoznati naša dva glavna lika – Diana, kći generala i Christopher, bivši časnik njenog oca, sada špijun za Krunu. Ona pokušava spasiti svog brata za kojeg vjeruje da su ga oteli Francuzi, a on pokušava spasiti nju i već pri prvom susretu iskre privlačnosti frcaju na sve strane. No Diana nema pojma čime se on zapravo bavi, jer Christopher Carlile već godinama savršeno njeguje svoj paravan raskalašenog drugog sina koji namjerava postati vikar, muškarca koji provodi svoje vrijeme u dokolici, trošenju novaca svog brata na piće i lake žene, no čak i unatoč svemu tome ona si ne može pomoći – osjeti snažnu privlačnost prema njemu, onakvu kakvu je već osjetila jednom, i zna da može biti pogubna za njeno srce. Christopher je privučen Diani kao leptir noćnom svjetlu, oduševljava ga njezina hrabrost i odvažnost, kao i njezina ljepota, te odanost bratu i ocu, radi koje je spremna žrtvovati čak i vlastiti život – ona ni u kom slučaju nije tipična mlada dama koja provodi vrijeme po salonima i plesnim dvoranama, a ovo joj je treća sezona u Londonu, i već se šuška da će ostati neudana, jer odbija sve udvarače koji joj se usude približiti. Otac bi ju rado vidio u braku i zbrinutu, no Diana ima ozbiljan razlog zašto se ne želi udati – istinu će priznati Christopheru kada shvati da je njihovo igranje s vatrom otišlo predaleko.
Prenapeta ljubavna priča u kojoj nije nedostajalo emocija i strasti unatoč tome što se radnja vrti oko špijunaže, dapače čak, to je bilo pravo osvježenje što se tiče tematike romana, a posebno mi se svidjela snaga ovog ženskog lika, te njezina odvažnost i spremnost na velike rizike kako bi zaštitile one koji su joj najdraži.
Prekrasan roman, neizmjerno samo uživala čitajući ga, obožavam ovaj cijeli serijal, ima sve moje preporuke!