Nisam uspjela puno čitati ovih dana ali ovu sam knjigu progutala u jedno prijepodne, onako uz kuhanje ručka. Čim je izašla najava za nju, nekako me odmah privukla, i imala sam užasno velika očekivanja od nje, i s radošću mogu reći da je knjiga bila sve, pa čak i više nego što sam si zamišljala. Zaista je nevjerojatno napeta, nepredvidljiva, i do samog kraja totalno neizvjesna, a kraj me čak malo i osupnuo moram to reći. Nezamislivo dobar triler, za kojeg sam uvjerena da svaki ljubitelj žanra mora imati na svojim policama, a kojeg bi preporučila čak i onima koji kao ja samo povremeno vole napraviti izlet u ove vode – i jednima i drugima će ova priča biti prava poslastica. Dvije žene, isprve naizgled totalno nepovezane jedna s drugom, obje pokušavaju pobjeći od svojih života, iz razloga koje neću imenovati da ne spojlam radnju, ali ću reći da obje imaju razloga strahovati za svoj život. Jedna je pomalo klišej, ali izvrsno obrađena, dok je druga pravo iznenađenje, sve do samog kraja. Jedna nam priča svoju priču iz prvog lica, dok o drugoj saznajemo od nepristranog pripovjedača, no oba su stila pisanja vrhunska, pa ove prijelaze iz poglavlja u poglavlje vjerojatno nećete ni primijetiti. Ovo je knjiga u kojoj se pazilo na svaki detalj, na svaku sitnicu, i uloženo je jako, jako, jako puno truda da sve to skupa bude toliko uvjerljivo i apsolutno logično, no mislim da se svaki trud isplatio, jer konačni proizvod je za mene apsolutni hit. Čak sam zanemarila svoj apsurdni strah od letenja ovdje i potisnula činjenicu da se priča donekle vrti oko pada jednog aviona, a ono što me najviše oduševilo ovdje je međusobna podrška žene ženi – nešto što u današnjem svijetu postaje prava rijetkost, a ova knjiga to kroz cijelu priču od početka do kraja konstantno naglašava.
Zaista sve preporuke, ovo je knjiga koja će se čitati više puta, a ja se iskreno nadam da ćemo od ove autorice čitati još ovakvih priča u skorijoj budućnosti!