Nemam riječi kojima bih vam opisala koliko je ova knjiga dobra! Za sada sam sigurna samo u to da mi je ova najdraža iz cijelog serijala jer je priča najneobičnija – ovdje imamo plemića koji živi dvostruki život i koji želi biti veliki umjetnik, poznati slikar, i koji se zbog svoje umjetnosti već odrekao puno toga, a uz to sve jako mali broj ljudi zna za to da on ima taj alter ego. Jedan dan igrom slučaja u njegov atelje upada neobična mlada dana, za koju on pretpostavi da je glumica koja želi biti njegov model, no dotična je sve samo ne obična. Odmah mu postaje jasno da ženu kao što je ona nikada prije nije vidio i doživio, i dok je slika bori se sa žudnjom prema njoj, ali uvjerenja je da svaki veliki umjetnik mora patiti radi svoje umjetnosti, te da svaki veliki umjetnik može imati samo jednu ljubavnicu i samo jednu veliku ljubav – svoju umjetnost. Mlada, avanturistički nastrojena, nestašna, neobuzdana i pomalo neukrotiva, dok istovremeno nevina i neiskusna Eve sanja o drugačijem životu od onoga kojeg trenutno vodi – kćerka je bogatog trgovca te je stoga dio samog vrha društvene kreme, ali osuđena na dosadne zabave, pletenje, vezenje i volontiranje za mlade dame, te poziranje slavnom umjetniku doživljava kao zadnju slamku spasa za svoju dušu. No njih dvoje se jedne večeri sreću na balu i oboje tada shvate da su jedno drugome tajili svoj pravi identitet, i tu se stvari poprilično zakompliciraju, ali i ‘zakuhaju’.
Neizmjerno sam uživala u ovoj priči, neizmjerno. Naravno da sam se totalno zatreskala u Dominicka, i da sam bila užasno ljubomorna na Eve. Genijalno osmišljena, majstorski napisana fantastična povijesna romansa, koju bih sada najradije čitala ispočetka! ❤
Sve preporuke, naravno! ❤