Stvarno nisam mislila da ću ugurati i ovu knjigu u siječanj, jer sam ju stalno nekako odgađala, zbog toga što baš i nisam ljubitelj krimića. No poklonjem se konju ne gleda u zube, kažu stariji i iskusniji od mene, a ja volim s vremena na vrijeme izaći iz svoje zone komfora, pa sam si ju danas ponijela na posao i gledajte čuda – pročitala sam ju cijelu! I ne samo to, ja sam njome oduševljena, i nekako sam sada u nevjerici da mi je ova autorica do sada bila nepoznata, a očito piše romane koje će gutati čak i oni koji inače ne čitaju/ne ljube taj žanr.
Knjiga se zaista brzo čita, poglavlja su kratka, a unatoč činjenici da se ispočetka čini da ima dosta likova, radnja se bez problema prati – čak i kad sjediš pod pauzom u kabinetu između dvije učionice u kojima se odvija redovna nastava, a zidovi su strašno tanki…
Kaže na naslovnici – sedmi slučaj inspektorice Kim Stone, pa sam bila malo u brizi hoću li moći pratiti roman, ako u njemu bude previše spominjanja nekih detalja ili događaja iz njene prošlosti, jer očito se radi o serijalu, a ja upadam na scenu tek u sedmom nastavku – no tu sam brigu prekrižila negdje na pola.
Minimalno o radnji, jer bih voljela da i vas ugodno iznenadi kao što je i mene – jedna se tinedjžerica ubila, a jedna je prostitutka nađena ubijena. Dva slučaja, naizgled totalno nepovezana, dvije žene koje nemaju nikakvih dodirnih točaka… i inspektorica Kim Stone koja je zaslužila moje poštovanje u ovom romanu, i ponukala me da si nabavim i pročitam i prijašnjih 6 koje sam propustila. Eh da, da radnja bude malo napetija, netko je ispred policijske postaje ostavio i tromjesečno dijete – dječaka, pa se uz sve ovo radi i potraga za majkom. No to nije sve, čekajte, druga je tinejdžerica otišla od kuće, susresti se sa ženom s kojim se dopisivala putem interneta, a ova ju izmanipulira da ostane s njom… nije vam dosta? Ima toga još. Zaista ima, ali ja bih da to sve polako otkrivate sami dok čitate.
Nisam ju mogla ispustiti iz ruku. Radim u školi, i pročitala sam ovu knjigu u dvije rupe u rasporedu plus jedan veliki odmor, stvarno me je vukla da čitam dalje, baš me radnja uvukla. I ne, meni nije ništa bilo predvidljivo, ništa nisam unaprijed povezala, ništa nisam mogla ni naslutiti – ili je do toga što ne čitam ovaj žanr inače pa mi je knjiga bila pravo osvježenje, ili je zaista tako vrhunski napisana da ni najokorjelili ovisnici o krimićima isto tako neće dokučiti kako će se radnja na kraju raspetljati – pročitajte ju pa mi javite u koju vi skupini spadate.
Ja ću samo reći da mi se knjiga strašno svidjela, neočekivano totalno, ali strašno mi se svidjela. Ima sve moje preporuke!