Otkrila sam lijek za migrenu. Ne mogu ga patentirati jer nije baš originalno moj izum ali ga mogu preporučiti. Dakle, već dva dana sam sva nikakva od promjena vremena i migrena me skoro pa prikovala za krevet. Škiljim i ne vidim, ali na čitanje me uvijek vuče, čak i kada sam najbolesnija. Pa sam si sinoć uzela ovaj triler i gle čuda – nekako sam se opustila uz njega. Mislim da sada shvaćam što misle svi oni koji kažu da ih trileri opuštaju – ja sam se toliko uživila u ovaj, da sam zaboravila da me boli glava! ?
Nakon par sati čitanja, glava me stvarno prestala boljeti, pa vi sad zbrojite dva i dva.
Ova je knjiga lijek za migrenu, kažem vam ja, a ja nisam najveći obožavatelj trilera, to već znate.
Po čemu je posebna baš ova? Ne znam, uvukla me u priču odmah nakon par stranica.
Benu u posjet u Pariz gdje trenutno živi dolazi njegova polusestra. On joj ostavlja na mobitelu glasovnu poruku, no kada ona stigne, ne nalazi ga u stanu, u koji mora provaliti da ne ostane na ulici u sred noći. Od Bena ni traga ni glasa, osim što sve nekako upućuje na to da mu se dogodilo nešto loše – stan je prazan, smrdi na izbjeljivač, njegova mačka ima na sebi krvave mrlje, njegova sestra pronalazi njegov pokidani lančić, notes u kojem ima napisane nekakve kriptične bilješke, a uz sve to očito je da svaki Benov susjed zna i taji nešto o njemu kada ona počne s njima pričati o njemu. Malo po malo, kako čitamo svako iduće poglavlje iz perspektive nekog drugog lika povezanog s Benom (a to se sve čita mahnito i s velikim apetitom za još više informacija), tako saznajemo da je Ben bio jako kompleksna osoba, da se izrazim vrlo blago, a svaka osoba koja ga je poznavala, poznavala ga je na drugačiji način, pa tako svatko od njih ma neku svoju verziju Bena koju nam priča kroz ta poglavlja. Gotovo kao da je Ben kameleon, majstor u psihološkim igricama bilo sa istim ili suprotnim spolom, neovisno o godinama osobe s kojom je u interakciji, čini se da mu nitko ne može odoljeti, te da je svima privlačan iz nekog razloga koje njegova sestra koja pokušava riješiti misteriju njegovog nestanka pokušava dokučiti. Ben je nestao, ali je glavni lik ove priče i sve se vrti oko njega, jer on igra značajnu ulogu u životu svih ovih ljudi – svojih susjeda, koji kasnije ćemo saznati dijele više od povezanosti samo adresom na kojoj stanuju.
Ova me knjiga baš oduševila i neizmjerno sam uživala u njoj. Za ljubitelje krimiće i psiho-trilera ovo će biti jedna predivna poslastica, mada bi ju ja preporučila i onima koji kao ja više vole neke druge žanrove – priča je zaista za izgubiti se u njoj i zaboraviti na sve oko sebe i samo uživati u zaplitanju i rasplitanju ove kompleksne i napete priče, napisane zaista maštovito i jedinstveno. Priče koja sadrži osebujne i neobične, ali s psihološkog aspekta strašno zanimljive i intrigantne likove, od kojih je svakako najprivlačniji za analiziranje upravo Ben.
Sve preporuke, knjiga je zaista top!