Odličan, odličan triler! Ja sam uvijek nekako mislila da se uz triler ne može opustiti, ali ovaj evo pobija tu moju tvrdnju – jer ne sjećam se kada sam čitajući neki triler bila tako opuštena. Kontradiktorno zvuči znam to, jer ja uvijek burno reagiram na trilere, živciram se, proživljavam snažne emocije kao i glavni likovi tog trilera, no to mi se s ovim nije dogodilo, pa sam baš iskreno oduševljena njime. Okej, možda je više krimić nego triler, i nikako nemojte misliti da nije napet samo zato jer ga ja nisam čitala s grčem u želudcu, jer zaista je majstorski napisan, i radnja se tako fino odvija, zamata, zapliće, pa raspliće i odmata, da je mene čitanje upravo zato opustilo i zaboravila sam apsolutno na sve oko sebe dok sam se bavila ovom knjigom. I nekako sam ju brzo i pročitala, pa mi je čak malo bilo i krivo što je već kraj priče.
Počinje kao teški klišej – mlada je i lijepa žena optužena za ubojstvo svog 30 godina starijeg i naravno bogatog supruga. No sve što slijedi dalje je totalno i apsolutno iznenađenje, prepuno obrata koje ne očekujete, pa zanemarite ovaj klišej za trenutak. Sve upućuje na to na ga je ona ubila, a čak se ni ona ne sjeća što se točno dogodilo, jer kad postane svjesna sebe i situacije, već je uhićena, vozi se u policijskom autu, prekrivena krvlju, u glavi premotavajući samo onaj dio u kojem joj policajka govori da spusti britvu, dok stoji pored kade prepune krvi i vode u kojoj je beživotno tijelo njenog supruga. Eh sad, kreće polako davanje informacija o tom bračnom paru, nekako na kapaljku, a u očima čitatelja još su dvije žene osumnjičene. Pokojnik je naime imao i mlađahnu osobnu asistenticu, i odvjetnicu svojih godina koja mu je bila najbolja prijateljica, ali i bivša cura iz mladosti. Vrlo brzo će se zaista ispostaviti da su sve tri imate motiv za ubojstvo, jer bivši je komičar bio bogatiji nego što su sve tri znale, a iza leđe svojoj odvjetnici je napravio novu oporuku u kojoj svoje pozamašno bogatstvo ostavlja upravo njima trima. No samo je supruga nađena pored njega prekrivena krvlju, s britvom u ruci, pomoću koje je očito nastao rez na njegovoj nozi, radi kojeg je iskrvario jer mu je prerezana bedrena arterija. Napeto, ha? Eh, da samo znate što sve slijedi… Ništa, baš ništa u ovoj priči nije onako kako se čini. Svaki pojedini lik ima neke svoje tajne koje je do sada skrivao, a koje će sada isplivati na površinu, a najviše za izgubiti ipak ima optužena supruga.
Zaista preporučujem ovu knjigu ljubiteljima žanra, jer ja sam neizmjerno uživala u njoj. Kraj me u potpunosti iznenadio, a iznenađenja su se pojavljivala i tijekom čitanja, jer kažem, iako je počelo klišejom, priča je otišla u sasvim neočekivanim smjerovima ako mene pitate. Odlično štivo za izgubiti se u čitanju i napetoj, uzbudljivoj radnji!