Kada čitate ljubiće u nenormalnim količinama kao ja, ponekad imate osjećaj da vas više ništa ne može iznenaditi, da ste skoro pa sve moguće kombinacije likova i ljubavnih priča već pročitali, i da je teško povjerovati da ćete u rukama držati nešto drugačije, što će vas oboriti s nogu. No, ova knjiga to uspijeva, već na prvih nekoliko stranica. On – vođa obrane američkog nogometa; ona – operna divna. Ne možete si zamisliti tu kombinaciju, uopće, i tako knjiga i počinje – naizgled tvoje totalno različitih ljudi, koji nemaju lijepo mišljenje jedno o drugome, i između kojih se na prvu javlja teška netrpeljivost, a primorani su provjesti četiri tjedna skupa kao ambasadori za reklamiranje poznate marke satova. Operna diva i sportaš. Uh, meni se već sviđa, iako se ona ponaša kao totalna diva od samog početka, ja ju obožavam i mislim da je ovo jedna od rijetkih knjiga kada imam želju više pisati o ženskom, a ne muškom liku. Nemojte me krivo shvatiti, on je naravno savršen, san snova svake žene, nema te koja bi ga odbila itd. Pa to je jasno, on mora biti takav, i svi ćete se zaljubiti u njega na prvu, bez brige, divan je. Ali ona – ona je ono što je mene prikovalo za ovu knjigu noćas, na me tjerala da listam stranice mahnito do samog kraja, ona me je primorala da ne spavam dok ju ne doživim u potpunosti. Olivia, operna megazvijezda, ili kako ju Thaddeus naziva – supernova, zaista je kao nezaustavljiva sila prirode. Uopće nije tipična ženska, i to me oduševljava, jer navikli smo čitati o ogromnim zgodnim sportašima, i džepnim Venerama koje oni – pa ponekad zaista kao da nose u svom džepu, no Olivia je sušta suprotnost takvim stereotipima. Ona je visoka, a kada obuče potpetice jedino je on njne visine. Uz to nije ni malo krhka, već je snažna i skladno velika svugdje, i cijela njena pojava odaje da joj nadimak ‘tornado’ u potpunosti pristaje – jer s njom nema zafrkancije. Ona ne pada na njegov šarm, ona se ne slama pred njegovim očitim i neskrivenim zavođenjem, ona se uspješno odupire svojoj želji da završi u krevetu s njim jako dugo, ona je ta koja je realnija od njega i ona je ta koja diktira što će se dogoditi između njih – mene je to oduševilo. Iako je ispod svoje čvrste fasade pomalo slomljena, istovremeno je i snažna i hrabra, unatoč onome što je nedavno doživljena ona ne dozvoljava da itko vidi njezinu bol, i usprkos tome što ju naš glavni junak uporno pokušava zavesti, ona postavlja jasne granice gotovo pa do samog kraja priče. Tako je, neće oni baš tako brzo doći do ‘akcije’ ali baš to čini ovu priču još napetijom nego što si možete zamisliti, i još boljom nego što očekujete da će biti. Izuzetno sam uživala u njihovim prepirkama gdje je on uključivao svoj šarm na najjače, ali je nekako uvijek ona ispala pobjednik, na što se on durio (preslatko!), i oduševljavalo me njegovo uporno pokušavanje da joj se približi, ne samo kao prekrasnoj ženi koji želi oduvći u krevet, nego kao osobi kojoj se ubrzo nakon upoznavanja počinje potajno diviti. Da, ovo nije ni malo plitka ljubavna priča, ovo je prekrasna, duboka, emotivna, napeta i pomalo dramatična pustolovina u kojoj imamo dva snažna lika, kojima je posao i karijera obojima na prvom mjestu, koji su navikli biti ‘prva violina’ gdje god da se pojave, pa kada se između njih jave snažni osjećaji, postavlja se ovo pitanje: tko će od njih dvoje prvi popustiti, i je li ikakva veza između ovo dvoje ljudi uopće moguća? Savršenstvo, jednom rječju – ova je ljubavna priča čisto savršenstvo. Dakako, ima sve moje preporuke!