Četvrta knjiga iz serijala, pa ne znam više koje riječi oduševljenja da upotrijebim, a da ih već nisam, jer svaka mi je knjiga jednostavno SAVRŠENA, pa tako i ova. Sve ih obožavam, i ovo mi je jedan od najdražih serijala ikada. ❤
A ova četvrta – mislim da sam ju pročitala najbrže, i da sam u njoj najviše uživala. Opet, neobična je, na svoj način i počinje totalno neočekivano – Ross Carlisle, grof od Spaldinga tuče se na brodu, biva ranjen i skače u more kako bi izvukao živu glavu. Nekako prepliva La Manche i nađe se na engleskom tlu, dovoljno prpošan, zgodan i tajanstven da usred noći, dok bjesni oluja, upadne u kuću udovice koja je trenutno sama jer joj je sin na čuvanju kod prijateljice. Situacija za povijesnu romansu ajme napeta, odmah na početku. On je sav slomljen, ali svejedno najveličanstveniji primjerak muškarca kojeg je Grace ikada vidjela. A ubrzo će saznati da je Rossa već jednom i vidjela, prije 10 godina, na balu na kojem je kao 16-godišnjakinja s njim trebala plesati svoj prvi valcer, ali taj je valcer, kao u njenu ruku, ukrao njen pokojni suprug. Ross se ne sjeća Grace, i isprve misli da je zaista žena nekog ribara, jer nasukao se na obalu ribarskog sela, no ujutro će oboje saznati da bi mogli iskoristiti jedno drugo na najbolji mogući način (ne, ne to, to dolazi malo kasnije!!!!), ona njegove veze u Parlamentu i njegov društveni status kako bi povratila imovinu pokojnog supruga za svog sina koji bi ga trebao naslijediti, a on da sigurno doputuje do Londona gdje bi trebao dokazati svoju nevinost u optužbama za ubojstvo i veleizdaju. Napeto, kažem vam ja, a još nismo ni došli do toga koliko ovo dvoje ljudi privlače jedno drugo! Koji je tu tek vatromet osjećaja i strasti, jao! Jao, jao, jao, jao!
Ona je udovica, pa samim time iskusna, no deset godina bez muškarca, a on je naravno Carlisle, otrov za žene, i nema te koja bi mu odoljela, ili barem to pokušala, pa iako se Grace trudi zatomiti tu želju za njim koju počne osjećati čim shvati da nije razbojnik koji je banuo usred noći u njenu kolibu da ju opljačka, siluje i ubije, već da je on prezgodni plemić i visokog društva kojemu je i sama nekada pripadala – nema šanse protiv njegovog šarma, humora, i dovitljivosti, unatoč činjenici da je ranjen, i da mu prijete vješala. Prekrasno mi je bilo čitati kako se između ovog neobičnog para javlja prvo privlačnost, pa strast, a zatim i duboki osjećaji i ne postoje riječi kojima bih opisala svoje uživanje u ovoj knjizi. Oduševila me, i sada mogu ponoviti da će se ovaj serijal iščitavati opet ispočetka, zasigurno i više puta!