Htjela sam započeti tjedan nekim lakšim štivom, ali onda sam se sjetila da sam vam obećala darivanje ove knjige, pa sam se prihvatila čitanja nje….teško štivo za početak radnog tjedna, ali duboko sam uvjerena da će ljubitelji žanra izuzetno uživati u ovoj knjizi.
Majstorski napisan psiho-triler, temeljen na istinitom događaju, prema riječima autorice, koji ju je inspirirao da napiše ovu priču – meni taj podatak samo čini čitanje mučnijim, jer sad znam da ovo i nije u cijelosti samo plod nečije mašte – ovakve se stvari događaju, koliko god se ja trudila negirati to i živjeti samo u svom svijetu gdje uglavnom prevladava ljubav i sretni završetci.
Ovo je priča o Leeni, nesretnoj djevojci koja je pokušavala sve moguće i nemoguće samo da se uklopi u društvo, no srednja škola i mali gradići znaju biti okrutni prema svima koji su imalo drugačiji ili koji nečime odstupaju od norme. Leena je bila senzibilna duša koja je žudjela za pozornošću svojih vršnjaka, zbog čega je činila razne gluposti, a jedna od njih ju je koštala i života. Autorica započinje priču baš u trenutku njenog stradanja, i meni je već napočetku zlo od te priče. Slijede poglavlja iz perspektive inspektorice koja je vodila slučaj, pa iz perspektive jedne novinarke koja ima podcast o ovakvim zločinima, i 25 godina nakon što je slučaj zatvoren, a ubojica osuđen i zatvoren, ponovo se diže ogromna prašina oko Leene. Iz poglavlja u poglavlje skačemo u prošlost pa se vraćamo u sadašnjost, i koliko god su neki dijelovi meni mučni za čitanje (ronjenje u potrazi za njenim tijelom, obdukcija), i koliku god ja averziju imala prema ovom tipu priče, knjiga je toliko zanimljiva da ju jednostavno ne možete ispustiti iz ruku. Toliko hintova, toliko sumnji, toliko nelogičnosti, rupa u priči, laži, pa novih informacija i o Leeni i o slučaju – jednostavno to sve tjera da čitam dalje, iako mi priča ne leži, jer mi je prerealistična i prejeziva. No kažem, ne slučajte mene, ne iščitavajte negativnosti u ovom osvrtu, jer ja sam previše subjektivna, a ova priča je predojmljiva, i previše me obuzima kao čitatelja. Definitivno nije štivo za opuštanje, barem meni, to reći ću da je jedan od najbolje napisanih trilera koje sam čitala u zadnje vrijeme i dodati – skidam kapu autorici! Koliko god se možda činila na prvu kao klišej – maloljetna djevojka nađena mrtva, očito seksualno zlostavljanja, u malom gradiću gdje svatko poznaje svakog i svi su na neki način povezani, tipičan primjer neprilagođene tinejdžerice koja se možda upustila u zabranjenu seksualnu vezu – vjerujte mi da je priča daleko iznad toga. Ono što mi se jako svidjelo je ovo – autorica se ne bavi samo slučajem, nego i odnosima među likovima na koje je taj slučaj utjecao, obrađuje njihove živote za vrijeme istrage, ali i 25 godina nakon toga, kada ova podkasterica ponovo uzburka vodu…
Sve preporuke ljubiteljima žanra, vas će sigurno oduševiti i oduzeti vam dah!