Charlotte mlada djevojka kojoj je brat dogovorio brak s Engleskim kraljem, na putu prema Engleskoj ona moli brata da je ne uda, pokušava i pobjeći, a u bijegu je uhvati sam kralj, par sati nakon prvog susreta njih dvoje su u braku. Charlotte je prelijepa, inteligentna i silno svojeglava mlada žena, njemačka je princeza. Ustrajna je i neovisna, a to će se pokazati kao dobra kombinacija, jer kralj George skriva jako ozbiljne tajne, koje ako se razotkriju mogle bi uzdrmati same temelje monarhije. A njezina nova uloga da nauči vladati, i da shvati da ima moć kako promijeniti društvo.

Dok se ona bori s olujama, kralj se skriva na jednom od svojih imanja, kako bi od svoje kraljice sakrio svoje nedostatke, ali ona će biti jako ustrajna, i kad otkrije što se dešava s njenim mužem, spremna je na sve kako bi mu pomogla da se tajne ne otkriju. Ona je sad kraljica bez obzira na sve, što nije samo Charlotte, ali je samo za svog kralja, a on je za nju samo George, njihova ljubav je jaka, i bez obzira na sve nedaće kroz koje prolaze, to se ne mijenja. Charlotte je jedna jaka, samouvjerena žena koja stoji uz svoga voljenog muža bez obzira na sve, bilo joj je jako teško dok nije muža postavila uz sebe, takvom odlučnošću. Samo je sad pitanje dali je uspjela sve posložiti kako je htjela, ili joj se nešto omaklo?

Tko je Charlotte? Zašto ju brat želi udati za engleskog kralja? Kako će ona na to reagirati? Kakva je bio susret između Charlotte i Georga? Zašto se on povlači na jedno od svojih imanja i nju ostavlja samu? Kakve tajne krije? Hoće li Charlotte moći oprostiti Georgu? Kako će mu pomoći?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Uzbudljiva i zanimljiva priča, malko drugačija od onoga što smo očekivali od Quinn, u ovoj knjizi opisuje razliku u društvu, i tajne koje se kriju na dvoru. Jako dobro napisana, osmišljena i realizirana priča koja se čita u dahu, priča koja se lako i brzo čita, i Quinn je odradila još jedan sjajan posao, približivši nam sve one tajne dvora, koje su strogo čuvana tajna. Mene je knjiga oduševila bez obzira na male razlike koje je autorica uvele u ovu priču, koje nam nisu strane, a u ono vrijeme su bile pravi skandal da se sazna nešto takvo. Ni ovo knjigom me autorica nije razočarala, jer knjiga je savršeno napisana, a likovi skoro pa svi odlični, osim nekih koje bih zapalila na lomači. Uvukla me u priču da na par sati nisam znala ni gdje sam ni što sam, uživala sam u svakoj pročitanoj stranici, i jako sebe iznenadila da sam je pročitala u jednom popodnevu. Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo maleni dio onoga što vas očekuje, kad uzmete knjigu u ruke.