Sir Richard ima svoje razloge i tajne zbog kojih brzo mora naći suprugu, i nema vremena biti izbirljiv. Za oko mu je zapela mlada i samozatajne Iris koja se skriva na obiteljskim koncertima iza violončela, ne voli se isticati ni po čemu. I upravo je ona prava žena za njega, i tako se on polako počinje udvarati Iris, a ubrzo će je i zaprositi. Kako bi njegove tajne ostale skrivene, a on je spreman na sve kako bi tako i ostalo, pa i oženiti samozatajnu Iris.

Iris je djevojka koja se ne voli isticati, i naviknuta je na to da je ljudi ne primjećuju, ugodno se osjeća u pozadini, stopljena s okolinom. I postaje sumnjičava kad Sir Richard pokaže interes za nju, te je želi bolje upoznati. Uspijeva u svom naumu i šarmira mladu Iris, te pokazuje sve znakove zaljubljenog muškarca. Iris nije ravnodušna na pažnju koju joj pokazuje kako bi je zaveo, iako ima osjećaj da nešto nije uredu. Razum joj govori jedno, ali srce sasvim nešto drugo, i ona će na kraju mu reći Da. Nakon vjenčanja Iris uviđam da nešto strašno ne štima s njenim mužom, ali sad je kasno. A onda se tajne njena muža polako razotkrivaju, i njen život se okreće naopako. Sad je samo pitanje što će Iris poduzeti, kad otkrije što joj je muž zatajio?

Tko je Richard? Kakve tajne skriva? Zašto mora pronaći ženu? I zašto baš Iris? Kakav odnos imaju? Što će se dogoditi kad Iris saznao istinu? Može li oprostiti mužu na obmani? Ima li nade za njih?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Iako je knjiga dobro zamišljena, duhovita je puna humora baš onako kako Julia Quinn to zna, ali svejedno sam veliku većinu knjige mrzila Richarda. Njegove tajne, i nepromišljenost kako bi sve bilo uredu da je otkrio istinu, došlo mi je da ga za davim golim rukama, toliko sam bila ljuta na njega. Ova priča je napeta i jako neizvjesna baš zbog tih tajni koji ipak izlaze na vidjelo koliko god se Richard trudio skriti ih. Priča je puna zanimljivih dijaloga i likova koji ovu priču za okružuju i tvore ono što samo Julia zna napraviti. Naravno knjiga me nasmijala ali i rasplakala i u momentima sam je morala zatvoriti da ne je bacim van. Baš sam uživala u cijeloj priči, jer Julia nije bez veze kraljica ljubavni romana. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica ove knjige.