Edward muškarac kojemu ništa nije bitnije od ratnih biti, a najmanje mu je bitna titula, ali nesretne okolnosti su mu i titulu donijele. Nakon smrti brata nasljeđuju njegovu titulu vojvode, i vraća se kući kako bi preuzeo obaveze koje mu donosi titula. Ali to nije jedini razlog povratka, nego i osveta čovjeku koji je kriv što je izgubio brata. Nošen tugom smišljam kako se osvetiti i istjerati pravdu, samo na jedno nije nikako bio spreman, na to da njegov zakleti neprijatelj ima kćer, bez obzira na to saznanje oduzima neprijatelju sve, pa i skrbništvo nad kćeri. Ima plan kako joj se pobrinuti za miraz i udati je što prije, samo neće biti sve kako je planirao, njegovi planovi padaju u vodu kad upozna djevojku. Shvaća da je ona predivna djevojka, iako malo prgava, tvrdoglave i potpuno neodoljiva, a to je problem.

Kate je djevojka koja vodi računa o svemu i svima, naslijedila je kuću bake i djeda i daje sve od sebe da sve bude u redu. Njen život odjednom se okreće naopako, jer u njega nenajavljeno ulazi Edward vojvoda od Strathmorea s viješću koja je šokira. Priopćuje joj da je on sad vlasnik svega, pa tako i njen skrbnika, jer otac joj se odrekao svih prava. Šokirana tim saznanje spremna je na sve da ga tjera iz kuće i njena života. A ono što nije očekivala da će se malo po malo zaljubiti u gada i uljeza, i da se iza maske okrutnosti i hladnoće krije dobra osoba, koja joj za trese tlo pod nogama. Sad je samo pitanje kako se nositi sa svojim osjećajima?

Tko je Edward? Kako on prihvaća novo nastalu situaciju gubitka? Tko mu staje na put? Hoće li provesti svoj naum osvete? Kako će se osjećati kad upozna Kate? Tko je ona? I kakve glavobolje će mu zadavati ta predivna djevojka? Može li ga se riješiti? Želi li to uopće? Kakvi se osjećaji počinju razvijati između Kate i Edwarda?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

U jako kratkom vremenu sam zavoljela stil na koji Anna piše, a njeni romani i likovi su predivni, nije teško zavoljeti način kako nam predstavi likove. Naravno nije teško ni za mrziti pojedince, Anna me i ovom knjigom ostavila bez daha i nije me niti malo razočarala, jer ovo je još jedna divna knjiga kojom sam u potpunosti zadivljena. Cijela priča je tako dobro napisana da ne moram ni govoriti o emocijama koje pršte iz svake stranice. Anna nam je dala još jednu iznimnu knjigu kojom je samo dokazala kako zna dočarati svoje čitatelje, a to je čini iznimnom spisateljicom. Kako sam samo zavoljela ovu knjigu i likove iako su me znali dovesti do ludila. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati, i sami se uvjeriti koliko je uistinu divna ova priča. A ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica ove knjige.