Adelaide mlada žena koja je odrastala među kriminalcima u Londonu, život joj je bio drugačiji od onog koji sad živi, sad je mlada žena koja se kreće otmjenim salonima i balskim dvoranama. Živi povučeno, nenametljiva je i neprimjetna, jer ne želi da se otkrije tko je ona ustvari. Ona je žena koja mlade dame spašava neželjenih brakova, i na glasu je kao Brakolomka. Spremna je na sve kako bi došla do cilja, i pomogla onima kojima je pomoć potrebna. Samo neće biti sve kako je zacrtala, jer na put će joj stati muškarac koji ostavlja bez daha, zgodan i tajanstveni vojvoda od Clayborna.

Henry čovjek na dobrom glasu, besprijekorna ugleda, isto tako čovjek koji nema strpljenja za žene kao što je Adelaide, mlada žena koja ga ujedno frustrira i privlači. Smatra je opasnom, jer ona je žena koja bi mogla razotkriti sve njegove tajne. A njemu se to niti malo ne sviđa, jer želi da tajne ostanu skrivene. A tad se nađu u ludoj utrci sprečavanja jednog vjenčanja, svatko sa svojim razlogom i ciljem. Jedno drugo izluđuju i privlače, njemu ne preostaje ništa drugo nego slijediti je kroz razne neprilike, što ga izluđuje i privlači. Samo je pitanje dali su spremni na sve što će im se naći na putu do cilja?

Tko je Adelaide? Zašto pomaže mladim ženama da izbjegnu brak? Što ona ima od toga? Kakve tajne krije? Jeli spremna da izađu na vidjelo? Ili će ostati skrivene? Tko je Henry? Što on krije? Što bi se desilo da njegove tajne budu otkrivene? Kako reagira na Adelaide? Što ta žena izaziva u njemu? Može li se s tim nositi? U kakvu utrku se upuštaju? Što je njihov cilj? Na što će sve naići na putu do cilja?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Ova knjiga je predivno napisana, puna romantike, zapleta i raspleta te nježnih pogleda, baš onako kako Sarah zna sve upakirati u predivan poklon pun emocija. A glavni junaci su pun pogoda, koji su me nasmijali, raspekmezili jednom riječi oduševili. Volim način na koji Sarah piše ovom knjigom je nadmašila sva moja očekivanja i nije me razočarala. Očarana sam ovom knjigom i junacima, njihova negiranja osjećaja, priča koja drži pažnju do samog kraja. Zaljubila sam se u ovu knjigu, junake koji su oduševili moju romantičnu dušu, jer Sarah je prava majstorica u stvaranju seksualne napetosti i romantične veze što daje posebnu notu uzbuđenja cijeloj priči. Moje najtoplije preporuke za ovu prekrasnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje kad zavirite između korica ove knjige.