Radha mlada majka, koja živi u Parizu sa suprugom Pierreom i dvije predivne kćerkice, žena koja ima prošlost za kojom žali, žali za svojim prvorođenim sinom kojeg je rodila dok je i sama bila još dijete. To što ga je napustila ne može prežaliti nikako, njen suprug ne zna za sina, a ona nema namjeru mu reći, kućanica je i sretna sa svojom obitelji, ali ima ono nešto što joj fali, jednostavno želi raditi i biti korisna, iako za tim nema potrebe. Suprug ima dobar posao i može pružiti obitelji sve što joj treba, ali Radha nije sretna. Ipak joj se pruža prilika da radi ono što voli, jer ima skriveni talent, može ponuditi svaki parfem koji odgovara mušteriji, i to je ispunjava radošću i srećom.

Pierre od svoje žene želi samo jedno da bude majka i doma s djecom, jer on ima dovoljno da uzdržava svoju obitelj, ali njegova žena nije sretna, želi raditi ono što voli. Frustriran je a to njegova žena osjeća, a ona jedino što želi je da ima razumijevanja za njenu karijeru, jer ona nema srca odreći se onoga što toliko voli. A tad joj u ruke dopadne vodstvo velikoga projekta, koji je usreći, a zbog njega mora otputovati u Indiju, a tamo će joj u pomoć priskočiti sestra i kurtizane, žene koje koriste moć parfema kako bi zadirkivale i pobuđivale seksualnu napetost. Radha je na korak do ostvarenja svoga cilja i uspjeha, saznaje onoga što se najviše i pribojavala, njen sin odlazi u Pariz kako bi je potražio, a to je prijetnja za njen izgrađen život i obitelj, što joj stvara napetost i strah. Sad je samo pitanje hoće li se moći suočiti s istinom?

Tko je Radha? Što ju je natjeralo da se odrekne svoga prvog djeteta? Koliko je uopće imala godina kad je prvi put postala majka? Što je čini sretnom? Može li ostvariti sve svoje snove? Zašto njen muž negoduje zbog posla kojeg ona voli? Kako će se nositi s njegovom frustracijom? Hoće li napokon on popustiti? Zašto dolazi u Indiju? Što je tamo čeka? Kako napreduje njena karijera? Što se to tamno nadvilo nad njen život? Hoće li njene tajne izaći na vidjelo?

E TO MORATE OTKRITI SAMI ?

Uzbudljiv i napet roman koji vas neće ostaviti ravnodušnim, suze i smijeh su zajamčene, ali za ostale emocije ne odgovaram, jer vjerujte mi bude se svakojake i burne emocije. Malo mi se naša glavna junakinja nije baš svidjela nakon što sam otkrila njenu tajnu, ali čitajući dalje mogla sam je razumjeti i shvatiti njene postupke. Te mi je na kraju postala draga, iako sam ja više za ona lagana štiva, limunadice kako ih volim zvati, ova knjiga mi je sjela kao kec na jedanaest, stvarno nekad jako dobro dođe presjeći limunadice s nečim ovako zanimljivim i napetim štivom. Uistinu su mi se svidjeli likovi, i stvarno sam uživala gledajući kako se razvijaju i rastu, stvarno je bilo moćnih likova koji ostavljaju bez daha. Iako moram priznati knjiga me stvarno očarala, držala u neizvjesnosti od samog početka i sve do kraja, uzbudljivo je bilo čitati borbu žene koja je željela ono što voli, i nije bila spremna odreći se toga bez obzira na cijenu. Stvarno ženama treba odati priznanje za borbu osobito u ono vrijeme kad su žene smatrali da im je mjesto u kući uz djecu i obitelj. Ova priča sve stavlja na višu razinu, i to me očaralo, predivna priča koja se čita u dahu. Moje tople preporuke za ovu krasoticu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo maleni, ali uistinu maleni dio onoga što vas sve očekuje kad zavirite između korica ove divne knjige. Nadam se da će te uživati u dobrom štivu jednako kao i ja.