Lady Linnet ima samo jedan cilj osvetiti obitelj, i pronaći krivca za sve što su proživjeli, a to joj neće biti niti malo lako, ali živi za taj dan. Nema planova udati se sve dok se ne osveti, i to joj je jedini cilj, ne zanima ju ništa osim osvete, ali račune će joj pomrsiti mladi i zgodni Jamie, u kojeg se zaljubi, ali i zavoli. Između njih frcaju iskre mladić je sve ono što bi Linnet željela od budućeg muža, strast je neizbježna, i sve vodi tomu da dođe o onoga važnoga, ali Linnet nije zamislila takvo stanje. Spremna je na sve zbog osvete pa čak i izabrati krivo, svojom odlukom nije povrijedila samo sebe već i Jamieja, slomila je srce muškarcu kojeg je voljela i izabrala osvetu umjesto njega. Što bi je moglo koštati.

Jamie je mladić koji se zaljubio u predivnu Linnet, ali kad ga iskoristi za svoju osvetu i slomi mu srce, odlazi u nadi da je nikad više neće vidjeti. Ali sudbina će se ponovno poigrati s njim, i Linnet mu ponovno vratiti u život. Nakon nekoliko godina Jamie je sad vitez, i vraća se u Englesku kako bi pronašao čestitu ženu i skrasio se, osnovao obitelj, ali ponovno sreće Linnet, svoju prvu ljubav, sad još ljepšu nego prije. Njihova strast se ponovno rasplamsava, ikako se je Jamie zakleo da joj nikad više neće vjerovati, njihova strast jača je nego ikada, i Linnet se polako počinje iskupljivati za sve što je učinila Jamieju. Ali opet na površinu ispliva njena strast za osvetom, ovoga puta može izravnati stare račune za kojima je čeznula, ali konačna odmazda i odluka mogla bi je koštati Jamiejeve ljubavi zauvijek. Sad je samo pitanje što će izabrati ljubav ili osvetu?

Tko je ustvari Linnet? Što joj se to dogodilo u životu da žarko želi osvetu? Na koji način će iskoristiti Jamieja? Hoće li joj on ikad oprostiti njenu izdaju? Što će se dogoditi kad se ponovno sretnu? Dali je ljubav između njih umrla? Ili ipak nije? Što će ovaj put Linnet odabrati? Ljubav ili osvetu?

E TO MORATE OTKRITI SAMI ?

Volim kako Mallory piše, svaka njena knjiga me je oduševila, u svaki lik sam se zaljubila, a ovdje moram priznati da mi Linnet nije bila baš najmilija zbog svojih postupaka prema Jemieu, ali ipak sam je zavoljela kako sam čitala dalje, iako me izluđivala svojim nepromišljenim postupcima i načinom na koji je gledala na život. Jamieja sam zavoljela odmah on mi se uvukao pod kožu od samog početka, i prvi put moram priznat da me glavna junakinja totalno ljutila, i imala sam želju da joj zavrnem vratom, ali sve u svemu jako dobro osmišljena i napisana priča, koja drži pažnju od samog početka do kraja, ipak mi je glavna junakinja malo porasla u očima nakon što me totalno izludila, a ja sam se totalno zaljubila u cijelu priču. Sve u svemu predivna priča, ma nema te knjige koja nas ponekad izbije iz takta, i probudi one najgore emocije u nama, ali da nije tako ne bi bilo niti malo zanimljiva priča, da na površinu ne izvuče emocije, tim samo dokazuje da je prava knjiga. Uživala sam i ljutila se čitajući ovu priču koja me oduševila na kraju, totalno izula iz cipela, eto zašto sam ja zaljubljena u ovakve knjige, jer su emotivne. Moje tople preporuke za ovu krasoticu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo maleni dio onoga što vas očekuje kad zavirite između korica.