Zar je potrebna tragedija da se obitelj ujedini? U prvom romanu iz serijala nama svima drage Lise sve je moguće, pa tako i obitelj okupiti kako bi pomogli jedni drugima, kako bi vodili brigu o nekome kome je potrebna ljubav nakon velikog gubitka, ljubav koja će pokazati da ta osoba nije sama i da nikad neće biti sama. Upravo je ovo priča o gubitku, ljubavi i povjerenju.
Onog dana kad Mark dobije skrbništvo nad svojom nećakinjom koja je ostala bez majke, morat će svoj život i način promijeniti kako bi se mogao brinuti o Holly. Odlučuje se preseliti na otok i u obiteljski vinograd, kako bi djevojčici osigurao siguran život. Ali jedno pismo koje je djevojčica napisala djedu Božićnjaku, Mark je spreman na sve kako bi joj to i omogućio. Djevojčičina sreća je na prvom mjestu, ali ono što će uslijediti postat će i njegova sreća.
Maggie mlada udovica i neobična udovica koja na otoku ima dućan za djecu, a kad u njega ušeta muškarac i mala djevojčica, i Maggien bi se život mogao promijeniti. Ona i djevojčica zajedno pronalaze zajednički jezik , a privlačnost između nje i Marka može se rezati nožem. Samo Meggie se boji te privlačnosti, već je jednom imala ljubavnu tragediju. A ono kako će krenuti njihovi životi iznenadit će oboje.
Tko je Mark? Kako će se nositi sa saznanjem da je on skrbnik male djevojčice? Što mu je na prvom mjestu? Kakvu ulogu će imati Maggie u njihovom životu? Tko će još Marku pomagati oko Holly?
E TO MORATE OTKRITI SAMI.
Uzbudljiva i dirljiva priča o gubitku, nadi i ljubavi koja se krije iza ugla, na mjestu gdje najmanje očekuješ, priča o muškarcu koji je preko noći morao postati otac i majka svojoj maloj nećakinji. Ni sam se ne snalazi baš najbolje, a sad kad je dijete tu malo je izgubljen, ali ne zadugo. Ljubav koja ga pronađe na mjestu gdje se nije nadao dat će mu nadu. Predivna priča koja se čita u dahu, predivno napisana, knjiga koju sam pročitala doslovno u dahu. I ovim je Lisa pokazala da je autorica vrijedna svake pohvale. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu, koju svakako morate pročitati.
“Doista ćeš je uzeti k sebi? Upitao je Sam Marka na dan pokopa.”
“Nikad nećeš biti spreman za to. Neke stvari možeš proživjeti samo jednom.”
“Dragi Djede Božićnjače