Nick je agent FBI-aja napokon je spreman nakon dugo vremena otići na zasluženi godišnji odmor, ali sve će promijeniti jedan telefonski poziv njegova najbolja prijatelja svećenika koji treba njegovu pomoć. Svećenik mu prenosi zastrašujuće vijest serijskog ubojice, koji se kod njega ispovjedio i rekao ime sjedeće žrtve. Da stvar bude još gora sama žrtva je svećenikova mlađa sestra Laurant, Toma hvata jeza kad serijski ubojica koji sebe naziva Kradljivac srca izgovori ime njegove sestre, jedina nada mu je najbolji prijatelj Nick koji će zaštititi njegovu sestru od sigurne smrti. Nick pristaje pomoći prijatelju kako bi zaštitio njegovu sestru.
Laurant je predivna mlada žena sa svojim ciljevima u životu, ali kad joj brat kaže da je u opasnosti, ona pristaje na zaštitu bratova najboljeg prijatelja Nicka, samo kako bi Kradljivca srca učinili ljubomornim i natjerali ga d se pokaže. Laurant i Nick se pretvaraju da su jako zaljubljeni, da njihova veza cvijeta, kako provode vrijeme zajedno njihova privlačnost raste, oboje su svjesni da se između njih rađa nešto divno. A kako raste ta njihova privlačnost tako raste i opasnost, a njihov i najmanji krivi korak ili procjena mogla bi završiti kobno. E sad je samo pitanje kolika je ta opasnost i dali je mogu nadmudriti?
Zašto je Laurant meta serijskog ubojice? Jeli njen brat prekršio ispovjednu tajnu? Što će se događati između nje i Nicka? Kako će je Nick zaštititi? Može li je uopće zaštiti od predatora i opasnosti? Tko je taj ubojica koji sebe naziva Kradljivac srca? Hoće li doći do Laurent? Kakva opasnost prijeti mladom paru?
E TO MORATE OTKRITI SAMI
?
Pa moram priznati na nisam navikla na ovakvu Garwood, do sad su njene knjige bile lagana ljubavno povijesna štiva, ali ovom knjigom me je totalno iznenadila, iako sam na početku bila malo skeptična što se tiče stila njena pisanja, na kraju sam se oduševila cijelom radnjom. Bilo je napeto od samog početka pa sve do samog kraja, ovo je bila vješto osmišljena priča prožeta humorom, napeta radnja prepuna zapleta i raspleta, ali i jako lijepo upakirana ljubavna priča. Iako nisam navikla na ovakvu temu meni najdraže autorice, priznajem da me ni novim načinom nije razočarala, likovi su mi bili mrak, naravno ne svi, kao i uvijek ima onih koje bih rado eliminirala i sama na neki brutalan način ? I uistinu moram priznati da sam uživala u ovoj novoj Garwoodici, jer žena uistinu zna kako zagolicati maštu svojih fanova, knjigu sam pročitala u dahu, ikako mi je početak malo bio usporen ali nakon toga sve je teklo glatko, bistro i čisto kao bistar izvor, koji me oduševio svojom bistrinom. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu malo pomiješanu između dobrog trilera i odlične ljubavne priče, ovu divotu svakako morate pročitati. A ovo je samo maleni dio onoga što vas očekuje između korica ove divne knjige, ja osobno sam oduševljena i zaljubljena u ovu novu Garwood i njene likove. Nadam se da će te uživati u divnom štivu jednako kao i ja.
Osvrt napisala: Sandra K.