Rosie mlada žena koja jedino želi živjeti punim plućima, ali zna da joj vrijeme nije naklonio, zna da će mlada otići s ovog svijeta zbog svoje bolesti, i zbog toga je ogorčena nema ono što želi. Iako ima obitelj koja ju voli i uvijek je uz nju, ima nešto što želi već dosta vremena, a to je bivši dečko njene sestre, iako je sestra nastavila dalje i stvorila svoju obitelj, Rosie strepi da to nije moguća misije, jer ona nema što ponuditi. Iako je prva upoznala Deana, u njega e zaljubila on je tada izabrao njenu sestru, a njoj slomio srce. Zna da se ne može vezati za tog muškarca, njena bolest nedozvoljiva joj to, i ona zbog toga gura sve od sebe, pa tako i Deana.

Dean je oduvijek znao da je u vezi s pogrešnom sestrom, Rosie je bila blistava zvijezda, bez obzira na njen brz jezik i žestoki stav imala je ogromno srce, to mu je pomutilo um. A sad jedanaest godina kasnije sudbina ih je ponovno spojila, i Dean nema namjeru pogriješiti, napravit će sve da ona napokon bude njegova. Svjestan je da Rosie zna za njegove avanture, svjedočila je tome, i zna da bi ga možda zbog toga mogla odbiti, ali on je spreman na sve da joj osvoji srce, premda će to biti krvava bitka, a Rosie je nekako slično razmišljala, samo da nije prekasno. E sad je pitanje da li je uistinu prekasno za njih dvoje, ili ipak ima nade?

Od čega boluje Rosie? Koliko je opasna njena bolest? Kako se ona nosi s njom? Što će se desiti kad njena neprežaljena ljubav ponovno uđe u njen život? Kakav to uzbudljiv život vodi Dean? Zašto je oduvijek mislio da je s pogrešnom sestrom? Kakav učinak imaju jedno na drugo kad se ponovno sretnu? Može li Dean osvojiti srce žene koja je ukrala njegovo? Hoće li ga uopće Rosie prihvatiti?

E TO MORATE OTKRITI SAMI ?

Jedna uzbudljiva i divna priča koja me je osvojila na prvu, jako volim kako Shen piše, njeni likovi su zanimljivi i očaravajući, likovi u koje se jednostavno moraš zaljubiti. Dean mi se baš nije svidio na prvu zbog njegovih silnih afera, ali na kraju me je ipak osvojio, Rosie je pak druga priča, nju sam od samog početka zavoljela, premda su mi se činili kao vatra i voda navijala sam za njih dvoje. Shen je savršeno upakirala jednu predivnu priču koja se čita u dahu, priča koja se ne ispušta tako lako iz ruku, priča koja me je nasmijala ali i rasplakala, osobito glavna junakinja koja mi se uvukla pod kožu, ma oboje su mi se uvukli pod kožu. Uživala sam čitajući ovu divnu i uzbudljivu knjigu, volim ovakva štiva, štiva koja bude emocije, drže pažnju od početka i lako se čitaju. Ne mogu se odlučiti koja mi je knjiga bila bolja ova ili njena prethodnica, svaka me očarala na svoj način, tako da su mi obije osvojile srce. Moje tople preporuke za ovu predivnu i zanimljivu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje kad zavirite između korica, i vjerujem da će te uživati jednako kao i ja.