Leopold vojvoda od Villiersa nije baš omiljen u visokom društvu, ozloglašeni vojvoda ne mari za mišljena drugih, a ima samo jedno na umu, mora si pronaći prikladnu ženu, koja je spremna odgajati njegovu djecu koja nisu zakonita, odlučio ih je sve skupiti pod svoj krov. Samo izbor je malen, i u obzir dolaze samo žene visokog roda, a njih je samo dvije, kći vojvode lady Eleanor djeluje zamamno mada dama je i izuzetno inteligentna, te se Leopold bez daljnjeg planiranja misli s njom i zaručiti.

Ali tu je još jedna dama koja dola u obzir kći još jednog vojvode Lisette, neobična dama koja ne mari za odjeću a i na pristojnost, dama koja ignorira svoju tituli i status, a ujedno je i zaručena za drugog muškarca. Leopold zaključuje i da je potpuno nestabilna, a on je sad rastrgan između logike i strasti, a bome i između razuma i fantazije. Ali uskoro će shvatiti da se jednostavno treba predati i odabrati srcem a ne mačem. Samo je pitanje koja od dvije dame je ona prava za njega?

Hoće li Leopold uspjeti u namjeri da se napokon skrasi? Može li odabrati ženu uopće? Što mu govor razum, a što srce? Hoće li koja do tih dama dodirnula ono što je bilo nedodirljivo? Što će odlučiti? Koju će izabrati?

E TO MORATE OTKRITI SAMI ?

Eloisa uistinu zna kako zapakirati dobru priču, iako mi na početku nije baš nešto sjela, ali ja nisam od onih koji odustaju svaka knjiga ima svog čitatelja, neke su odlične neke malo manje, sve u svemu sve i jedna njena knjiga ima ono nešto što te osvoji. Ako ne na prvu onda tijekom čitanja shvatiš da je knjiga uistinu dobra i da uživaš u čitanju. Likovi ove priče uistinu su zanimljivi i baš su me oduševili, priča koja me nasmijala a i rastužila, jer ja sam jako slaba na djecu, a u ono vrijeme bilo je da klinci i nisu toliko bitni ako nisu muško i nasljednici, sve u svemu super knjiga. Knjiga koja se može čitati zasebno ali je puno bolji dojam ako ste pročitali prethodne iz ovog serijala, čisto jer se neki likovi ponavljaju. Baš me oduševila ova knjiga kako sam se bližila kraju sve više mi se zavlačila pod kožu. A ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje kad otvorite korice ove knjige. Moje tople preporuke za ovu uzbudljivu knjigu koju svakako morate pročitati.