Prvi roman iz serije o obitelji SMYTHE-SMITH
Iako smo Honoriju imali prilike upoznati, ali ne dobro kao što bi htjeli, sad je red da je upoznamo onakvu kakva ona uistinu je. Zna da je jako loša violinistica bez sluha, ali ustraje u tome kako bi ugodila majci, jako je ljudi ustvari poznaje, svi znaju za njeno loše sviranje, ali nitko ne poznaje nju kao osobu. Nije baš dobar ulov za suprugu kako je smatra visoko društvo, ali ona je Ustari jedna mlada dama u kojoj se krije iznimna ljepota i strast, ali i ustvari je prava ljepotica. Jedina osoba koja je uistinu poznaje i pred kim je ono što ona uistinu je, osoba u koju se ne smije zaljubiti nikako, samo nije sve kako bi ona željela.
Marcus je grof koji nikad nije znao što znači obitelj, ili ljubav koju pruža ta obitelj i topao dom, sve dok nije upoznao sad svoga najboljeg prijatelja kojeg smatra bratom, i ušao u njegovu obitelj, tad je shvatio što znači ljubav, odanost, dom i obitelj. I to je razlog zašto se ne smije zaljubiti u mlađu sestru najboljeg prijatelja, uvijek ju je smatrao sestrom i tako se ophodio prema njoj, ništa drugo nije bilo moguće. To ne bi bilo u redu, i svaki dan mu je to bila mantra ne zaljubiti se u sestru prijatelja, koja više nije djevojčica već prava žena koja mu oduzima dah, žena koja mu se zavlači pod kožu iako zna da je to nemoguće, ona je za njega zabranjeno voće. Samo pitanje je hoće li ga to zabranjeno voće staviti na bolnu kušnju?
Zašto Honoria udovoljava majci što se tiče sviranja? Kakva je ona ustvari osoba? A kako je vidi visoko društvo? Što Marcus izaziva u njoj? Može li ona odoljeti najboljem prijatelju svoga brata? Što može poći po zlu? Zašto se ne smije zaljubiti u njega? Ili on u nju?
E TO MORATE OTKRITI SAMI
?
Julia uistinu zna ugodno iznenaditi svojim pričama, a ovom me je oborila s nogu, uvijek sam mislila da je Honoria malo šeprtljasta djevojka koja svira violinu bez obzira na to što ne nema sluha, imali smo je upoznati u serijalu o obitelji Bridgerton. Nisam ni slutila kako je ona jedna sasvim drugačija od onoga što sam ja mislila, i to me je jako ugodno iznenadilo, baš je sve suprotno od onoga kako sam je ja doživljavala dok se spominjala u drugom serijalu. Julia je uistinu nadmašila sva moja očekivanja i bilo je pravo osvježenje otkrivati čari naše glavne junakinje i njene priče. Julija je jedna od meni jako dragih autorica koja me i prije oduševljavala, ali ovo je bilo pravo oduševljenje čitajući ovu predivnu priču koja me oborila s nogu. Ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje kad otvorite korice ove knjige, i vjerujem da će i vas očarati kao i mene. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati.