Grofica Sofia do početka drugog svjetskog rata živjela miran obiteljski životom u svojoj palači okružena maslinama u Toskani, sa suprugom Lorenzom i djecom, ali sve će se promjeniti kad krene taj nesretni rat i donese mnoge probleme. Ne samo Sofijinoj obitelji nego cjeloj europi, rat bjesni, a kapitulacija Italije dovodi njemačke vojnike u njihov kraj. Sofija očajnički želi pomagati svojim sumještanima u borbi protiv okupatora, koji terorizira njen narod i ljude do kojih joj je stalo.
Sve što radi skriva i od svoga voljenog muža, koji je prisiljen raditi u Rimu, sve teže podnosi razdvojenost od muža, za kojim čezne i brine za njegov život. Ali uskoro joj u pomoć dolazi Maxine, Maxine radi za britance i tu je u izviđanju kako bi pružila sve potrebne informacije o neprijatelju. Ali njen dolazak bi mogao biti koban za Sofiju jer je Maxine još dublje uključuje u opasnu igru s nacistima, ali obije u tim teškim ratnim vremenima pokušavaju sačuvati ljude do kojih im je jako stalo. Samo pitanje je hoće li uspjeti u svom naumu?
U što će se to Sofija upustiti? Kako će sačuvati svoje voljene? Tko je ustvari Maxine? Hoće li uspjeti ostati neotkrivena? Hoće li ugroziti Sofiju? I što njih dvije rade? Mogu li pomoći dvije žene?
TO MORATE OTKRITI SAMI
?
Moram priznati da mi je ovakva tematika jako teška za čitati, nisam ljubitelj tužnih ratnih priča, muke i patnje drugih ljudi koji to sve prolaze, jednostavno ovakva štiva se natjeram čitati, i svaki put uz more suza me i očaraju. Bez obzira na bolne priče ovo je još jedna koja me očrala svojom pričom bez obzira na sve nevolje u kojima su prolazile kroz ratove, jer i ja sama dobro znam kako je to biti djete u ratu, vjerojatno iz tog razloga izbjegavam ovakve priče. Iako je ovo potresni roma o posljeednjim godinama rata protkana je vječnom ljubavnom pričom, to ke ono pozitivno što me i držalo da nastavim sa čitanjem ove knjige. Ovo je samo dio onoga što vas uistinu očeku kad otvorite korice ove knjige, moje tople preporuke, nadamm se da će te uživati u knjizi jer ja jesam.