Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.
Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?
Zašto Anne odustaje od ljubavi? Zbog čega prekida zaruke? Dali je sretna zbog toga? Kako sve to prihvaća shrvani Frederick? Što će se dogoditi kad se nakon nekoliko godina ponovno sretnu? Mogu li izgladiti stvari između sebe? Hoće li se javiti ponovno ljubav?
TO MORATE OTKRITI SAMI ?
Austen sam upoznala jako davno još kao mlada djevojka prvo po filmu ponos i predrasude a onda sam se naravno domogla i knjige koja me očarala. Taj stil pisanja i njene priče jednostavno se ne mogu mjeriti s ničim drugim, ona je spisateljica i jako dobra spisateljica svoga vremena, i jako sam oduševljena što i mi nekoliko stoljeća kasnije imamo priliku čitati njene priče.

Uživala sam u ovoj predivnoj priči a osobiti nakon ponovnog susreta naših glavnih junaka, knjiga koja očarava, knjiga koju možete čitati ponovno i ponovno, i baš sam sretna što je imam na svojoj polici. Ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje u ovoj predivnoj knjizi, moje tople preporuke za ovu knjigu za koju vjerujem da će vam se svidjeti jednako koliko i meni.