Cecilia nakon što sazna da joj je brat ranjen na bojišnici daleko preko ocean, ona se odlučuje na put preko oceana kako bi njegovala brata, i pobjegla od napadnog rođaka, koji bi bio sretan da joj je brat mrtav da naslijedi njihovo imanje. Nije puno razmišljala, spakirala se o otisnula na dugo putovanje u nepoznato. Ali kad je došla tamo nije bilo ni traga njena brata, ali tamo je bio njegov najbolji prijatelj, koji je bio ozlijeđen i u nesvijesti. Da bi ostala i njegova ga, što je htjela učiniti poslužila se malom laži. Rekla je kako je žena, samo kako bi ostala uz njega i njegovala ga.

Edward je ležao u nesvijesti, akad se probudio bio je sav zbunjen, jer je izgubio sjećanje tri mjeseca unazad, ne sjeća se da je oženjen čovjek, ali zna jako dobro tko je Cecilia. Iako je svi nazivaju njegovom ženom, sigurno mora da je tako, da se u međuvremenu oženio sestrom svog prijatelja. Cecilia riskira svoju budućnost i u potpunosti se predaje osjećajima, ali istina bi se mogla ubrzo otkriti, tad bi bila u velikom problemu. Pitanje je što će biti s njom kad istina uistinu izađe na vidjelo?

Zašto Cecilia bježi i New York? Zar samo zbog brata? Ili ima veze s njenim omraženim rođakom? Zašto je slagala da je Edwardova žena? Što će biti kad se istina otkrije? Hoće li se moći nositi sa svim što će uslijediti?

E TO MORATE OTKRITI SAMI ?

Kako bi bilo da Quinn ne piše ovako kako piše? To se nadam nikad nećemo saznati, jer je Quinn i ovim serijalom nadmašila sama sebe, predivna priča koja očarava, iako se isprepleću laži, ali i vidljiva strast glavnih likova, zbog toga mi je jako drago da i ova knjiga ima mjesto na mojoj polici s najdražim autoricama ove tematike. Uzbudljiva priča koja vas drži u neizvjesnosti od samog početka, a kako ideš dalje sve te više očarava. To može samo Jula Quinn ovakvim savršenim pričama koje te podižu i zaboravljaš na sve ono kroz što trenutno prolaziš u životu i čime se boriš. Zahvaljujući ovoj knjizi ja sam izašla osnažena za dalje i borbu s bolešću i ne prestajem se nadati da ću uz još koju dobru knjigu očvrsnuti još jača. Ovo je mali dio onoga što vas očekuje ako uzmete knjigu u ruke svi vi koji još niste. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu knjigu.