Annabelle djevojka koja nije imala sretno djetinjstvo, nakon gubitka majke o njoj su vodili brigu divno ljudi. Voljeli su je kao vlastitu kćer, a sad kad je Belle odrasla mora se nositi s dodatnim stresom. Naime treba joj muž brzo, kako ne bi izgubila ono što najviše voli, svoj dom u kojem je bila neizmjerno sretna.

Mora se udati do svoga dvadeset i petog rođendana, a to joj stvar problem, jer ona je imala ugled doveden u pitanje, a doveo ga je u pitanje momak koji je u to vrijeme bio bez morala i osjećaja. Isti taj momak sad bi joj trebao pomoći da nađe prikladnog muža, iako bi on bio najbolji kandidat da ispravi nanesenu štetu prije šest godina.

Kad Quintin dođe u dvorac očekujući da će naći istu onu djevojčicu koju je zadirkivati dok su bili djeca. Ali na njegovo iznenađenje ta djevojčica i kasnije djevojka koju je skoro upropastio. Ona više nije ista sramežljiva ljubiteljica knjiga, postala je snažna i drska ljepotica koja ga ostavlja bez daha. On joj je spreman pomoći da se uda, kako bi on nastavio provoditi svoj plan i život do kraja. Jer jedino što si nikad neće dozvoliti to je ljubav i ženidba, to nije za njega. A tu se stara i problem jer do sad je bio sretan sa svim što ima.

A Belle ge jako privlači što bi moglo biti pogubno za njega i za njegove planove. Pokušat će sve kako bi našao neku rupu u oporuci kako se ona ne bi morala udati, jer mu je jako mrska pomisao da ona pripadne drugome,i nakon šest godina jako se dobro sjeća njihova susreta u vrtu. Sad se mora snaći kako da joj uistinu pomogne, da zaobiđe udaju. Njihova priča upravo kreće.

Tko je ustvari Annabelle? Zašto se mora udati? Zar je to uistinu uvjet? Kako će joj Quinton pomoći? Hoće li uspjeti? Što bi moglo krenuti naopako? Hoće li Quinton otvoriti oči napokon?

TO MORATE SAMI OTKRITI ?

Još jedno očaravajuće štivo koje se čita u dahu, priča koja me oduševila svojom radnjom, a glavni junaci su me doslovno izluđivali svojom tvrdoglavošću. Priča koja se lako čita, a kako kreće sezona godišnjih odmora i ljetovanja savršeno je štivo za opuštanje na plaži ili negdje u prirodi. Volim priče ove autorice koja savršeno opiše cijelu piću da imaš osjećaj da baš u vrtlogu zbivanja. Još jedna knjiga koja je visoko na ljestvici pročitanih do sad ove godine, jedva čekam nastavak i iduću uzbudljivu priču, prosto obožavam kad zaklete neženje padnu kao kruške pred noge krhkih dama. Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.