Jeste li ikad osjetili da vas neka knjiga uvuče u svoju priču poput vrtloga? Meni se to upravo dogodilo s ovom knjigom, premda moram priznati veliki broj knjiga me doslovno progutao, ali ova je ostavila jak dojam na mene. Na momente sam imala osjećaj da sam u samom središtu priče, osjećajući povjetarac na koži, miris cvijeća, cvrkut ptica, uistinu me knjiga ostavila bez daha. Predivna topla priča o gubitku, boli, patnji, ali i ljubavi o kojoj nisi ni sanjao.
Priča u kojoj se prepleću sadašnjost i prošlost, priča o putovanju kroz vrijeme koja vas oduševljava, upravo je ovo priča u kojoj sam uživala od prve do zadnje stranice, jer mi je dala dozu onoga što volim u ovakvim pričama, doza fantasy, a to daje još dodatnu dozu uzbuđenja. Spremni za uzbudljivo putovanje? Vjerujem da jeste.
Priča je o mladoj Evi koja nakon smrti svoje sestre napušta Los Angeles, i vraća se na jedino mjesto na kojem je ikad osjetila da uistinu pripada, a želi i da njena sestra počiva na mjestu na kojem je bila sretna. Nada se ta će tamo pronaći utjehu u svojoj tuzi i bolu, ali i uspomenama na sestru. Nije se ni najmanje nadala da će naći ljubav, ljubav koja se ne bi smjela dogoditi, jer muškarac u kojeg se zaljubljuje nije iz njezina vremena. Daniel dolazi iz prošlosti i sam sa svojim životom koji nije lak, sve se odvija brzo, ali Eva nije sigurna dali je to stvarnost ili se njen um poigrava s njom, iako se zaljubila, nije ni svjesna što će sve naći na svom putu do sreće.
Tko je Eva? Gdje se to vraća nakon smrti sestre? Što joj to mjesto znači? Što osjeća sad kad je došla doma? Tko je Daniel? Zašto se on našao u sadašnjosti? Kakva je njihova veza? Ima li nade za njih? Kako će to izgledati?
TO MORATE OTKRITI SAMI.
Priča tako uzbudljiva koja uistinu oduševljava, predivno napisana, tako lijepo dočaran svaki detalj u knjizi koji će vas oboriti s nogu. Priča koja ostavlja bez daha, napeta, uzbudljiva i nadasve romantična priča koja će vas oduševiti jednako kao i mene, vjerujem da će te i vi jednako uživati u ovoj knjizi kao i ja. Moje tople preporuke za ovu predivnu krasoticu, koju svakako morate pročitati. Ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje između ovih korica.
“Svoju sam pogrešku uvidjela tek nekoliko sati kasnije, kad me nemiran san naglo probudio u tami kuće koja je utonula u san.”
Daniel mi je na trenutak promatrao lice, zatim usmjerio pogled prema moru i rekao: Moj brat plovi u Bretanju. Nije to bila samo otvorena potvrda povjerenja, nego i poštovanja.”