Cassandra je oduvijek bila romantična duša, gledala je svoje najmilije kako pronalaze pravu ljubav i svoje srodne duše, ostavljajući je da se pita hoće li i ona uskoro doći na red, i pronaći pravu i iskrenu ljubav. Tad upoznaje Toma i nije očekivala da će je samo jedan susret tako potresti do srži. On bi mogao biti savršeni muškarac za nju, samo postoji problem, on je čovjek bez srca.
e, predivna ljubavna priča koja obara s nogu. Uzbudljivi likovi, duhoviti i jako zanimljivi. Savršen spoj kao i kod drugih likova Lisinih priča, Tom i Cassandra su baš spoj po mom guštu. Čarobna i romantična priča o dvoje ljudi koji znaju što žele, a opet nemaju pojma, jedno je spremno na vječnu ljubav, a drugo na nešto manje od toga, sama priča otkriva sve pojedinosti kao doći do toga što uistinu želiš na ovaj ili onaj način. Lisa me ni ovom pričom nije razočarala, uživala sam u svakoj pročitanoj stranici, knjiga koja me tonalno oduševila. Ovo je samo mali dio on

Tom je godinama stjecao svoje bogatstvo, a u zadnje vrijeme mu novi poslovi ne pričinjavaju nikakvo zadovoljstvo kao nekad. Jer nekad što god je Tom poželio to je bilo ostvareno, a sad kao da mu nešto fali, i ne može odgonetnuti što. A kad upozna predivnu Cassandru njegova jedina misao je bila da želi samo nju, spreman je sve joj pružiti, cijeli svijet ako treba. Sve osim jednoga a to je njegovo srce, on nema srce nego santu leda u prsima, a Cassandra ne želi ništa više osim ljubavi.

Jeli Tom sprema pružiti joj što želi? Može li Cassandra otopiti taj led na Tomovom srcu? Može li Tom to podnijeti, da pusti gard i prepusti se? Može li ljubav pobijediti?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE SAMI OTKRITI…

Lisa zna kako pridobiti svoje čitatelje, a ovom knjigom je nadmašila samu seboga što vas uistinu očekuje kad je uzmete u ruke, moje tople preporuke za ovu predivnu priču koju svakako morate pročitati.