Lady Isobel Hume vješta je mačevalica koja pomno bira svoje bitke. Nadala se da će joj njezin status udovice konačno donijeti slobodu koju je tako dugo željela. Ali to se neće dogoditi i sada, ponovno suočena s nekoliko opcija, pristaje izvršiti svoju dužnost kada kralj odredi da se uda za francuskog plemića kako bi osigurala politički savez. Ali tad upoznaje vraški simpatičnog i zgodnog Stephena Carletona, koji joj zarobi srce, te je u iskušenju da prekrši zavjete dane zaručniku, kralju i svojoj zemlji.
Stephen uživa u društvu brojnih obožavateljica, ali kad upozna Isobel, sve ostale gube svoju privlačnost. Provode dosta vremena zajedno, ali on je svjestan da je ona obećana drugom muškarcu, iako u njemu budi nježne osjećaje, s kojima se ne zna nositi. Ona upoznaje svog zaručnika koji je također jako privlačan, ali ne kao Stephen o kojem stalno razmišlja. Ali kad se sve zakomplicira i ona se nađe u opasnosti, Stephen je spreman na sve da je spasi i dokaže da je više od viteza užitaka, i da ljubav može pobijediti sve. Ono najinteresantnije upravo kreće.
Tko je Isobel? Zašto je život nije mazio? Zašto je konačno odahnula kad je postala udovica? Dali uistinu nema sreće u životu? Kako se nosi sa svojom sudbinom? Kako će gledati na svog zaručnika kad ga upozna? Može li on zamijeniti ono što joj je u srcu već? U kakvoj opasnosti će se naći? Kako će Stephen reagirati ne samo na nju nego na cijelu situaciju? U kakvoj će se opasnosti naći?
TO MORATE OTKRITI SAMI ?
Mallory uistinu zna kako osvojiti svoje čitatelje, njene priče su izuzetno napete, predivno opisane, a likovi izuzetni, iako naravno nekad nas izbiju iz takta svojim tvrdoglavim ponašanjem. Ni ova knjiga nije iznimka, bilo je momenata kad sam neke od likova uistinu htjela skratiti za glavu, ali opet uživala sam u svakoj pročitanoj stranici. Zanimljiva i intrigantna priča koja osvaja od samog početka, upravo zato uživam čitajući ovakve priče, priče koje me osvoje od samog početka. Oduševili su me Stephen i Isobel, cijela njihova priča. Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu priču koju svakako morate pročitati. A ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje kad otvorite ovu knjigu.