Daphne je mlada žena koja se želi udati i imati obitelj, nakon što je njena najbolja prijateljica našla pravu ljubav, i Daphne ne želi ništa manje od prave ljubavi. Daphne se upušta u malu avanturu, javlja se na oglas u novinama, nije ni slutila da će na taj način pronaći pravu ljubav, sve što treba je otputovati prijateljici na vjenčanje, kako bi upoznala svoga tajanstvenog muškarca. I to ni manje ni više nego u gnijezdo zakletih neprijatelja, jer svi znaju kakva je obitelj Seldon, ali Daphne je spremna i na to samo kako bi napokon upoznala muškarca koji joj se, uvukao pod kožu kroz pisma.
Samo neće biti onako kako je ona zamislila, da će upoznati muškarca svojih snova i vratiti se kući zaručena, ali planove će joj poremetiti Lord Henry, koji je užasnut njenim pojavljivanjem na vjenčanje, nakon skandala na zaručničkom balu . Henry je ogorčen njenom pojavom, obitelj Dale je zakleti neprijatelj njegovoj obitelji, a jedna Dale je upravo tu gdje ne bi trebala biti. Njihovo neprijateljstvo je očito, ali samo do onoga trenutka kad Henry posumnja i otkrije tko je ustvari gospođica Dale, tad se sve mijenja, jedna žena koja mu se uvukla pod kožu, bez obzira tko je ona, Henry je spreman na sve da je osvoji, unatoč obiteljima koje su u zavadi. Njihova uzbudljiva priča upravo kreće….
Zašto se Daphne upušta u ludu avanturu? Zar uistinu misli naći ljubav? Zašto Henry traži ženu preko oglasa? Dali je to njegova ideja? Ili mu je netko smjestio? Tko? Što će oboje poduzeti da saznaju tko je njihova ljubav preko pisama? Što će biti kad se otkrije istina? Dali ima nade za jednu Dale i jednoga Seldona? Zašto su njihove obitelji u zavadi? Kako će obitelji reagirati na njihovu bliskost?
TO MORATE OTKRITI SAMI….
Ovo je druga knjiga iz serijala “LJUBAVNE RIME” priča o dvoje mladih ljudi koji se ne podnose, zavađene obitelji, koje se ne podnose godinama. Ali sve bi se moglo promijeniti kod ovo dvoje mladih ljudi. Zanimljiva i uzbudljiva knjiga koja vas uvuče u svoju priču, toliko jako da zaboravite na sve oko sebe i jednostavno se uživite. Predivno napisana, ima momenata kad mi je došlo da našim junacima zavrnem vratom, trenutaka kad natjeraju suze na oči i trenutaka kad vas pošteno nasmiju. Dva jako tvrdoglava stvorenja, koja će vas oduševiti. Priča koja se čita u dahu, priča koja se ne ispušta iz ruku, ja sam je pročitala za svega par sati, i jako mi je žao kad sam došla do kraja, trebala sam je malo otegnuti. Uživala sam u ovoj knjizi, ovakvo štivo je kao stvoreno za mene, da pustim mozak na pašu, i zaboravim na sve što se oko mene dešava u ovim teškim okolnostima. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje…